🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24854.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ویلچر تعادلی برقی S-Pod؛ محصول جدید Segway معرفی شد

شرکت سگوی از جدیدترین وسیله نقلیه تعادلی خود به نام S-Pod رونمایی کرده است. بر خلاف دیگر محصولات این کمپانی که انتظار داریم به صورت ایستاده رانده شوند، این محصول به صورت نشسته کنترل شده ...

شرکت سگوی از جدیدترین وسیله نقلیه تعادلی خود به نام S-Pod رونمایی کرده است. بر خلاف دیگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - محصولات این کمپانی که انتظار داریم به صورت ایستاده رانده شوند، این محصول به صورت نشسته کنترل شده و کاربر می‌توانید بی‌دردسر آن را هدایت کند.

S-Pod عملا با همان تکنولوژی تعادلی ژیروسکوپی کار می‌کند که پیش از این در محصولات معمولی‌تر سگوی (Segway) دیده بودیم. از این نظر می‌گوییم که محصولات معمولی‌تر، چون S-Pod همانند آن‌ها با خم شدن به جلو، عقب و چپ و راست هدایت نمی‌شود. این دستگاه با یک جویستیک کوچک که در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - سمت راست صندلی قرار دارد هدایت می‌شود.

‌سگوی می‌گوید S-Pod همواره خود را هم‌تراز با خط - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - افقی نگه می‌دارد و دو چرخ متحرک آن باعث می‌شود این دستگاه به سادگی بتواند حتی در حالت ایستا، جهت حرکت خود را عوض کند. علاوه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - بر این دو چرخ بزرگ، ۳ چرخ کوچک‌تر هم در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - زیر این دستگاه دیده می‌شود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - که احتمالا برای حرکت دادن آن در مواقع خاموشی موتور S-Pod است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان

سگوی می‌گوید منبع الهام این دستگاه جالب، ژیروسفر فیلم دنیای ژوراسیک بوده، ولی به نظر می‌رسد که سرعت ۳۸ کیلومتری آن ترسناک‌تر از فرار از دست دایناسورهای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - گرسنه باشد. S-Pod در ۳ ماهه سوم امسال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - رونمایی می‌شود و احتمالا اوایل سال آینده به دست خریداران خواهد رسید. این کمپانی انتظار دارد از این دستگاه در همان مکان‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - استفاده شود که پیش از دیگر دستگاه‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - معمولی این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - استفاده می‌شد. البته هنوز قیمت S-Pod مشخص نشده است و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند.

سگوی از S-Pod و دو اسکوتر برقی دیگر در نمایشگاه CES - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - رونمایی خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها نوعی از تکنولوژی کروز کنترل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - داشته باشد. در هر صورت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - چند روز دیگر علاقه‌مندان می‌توانند این محصول جذاب تخم مرغی شکل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - تعادلی را از نزدیک مشاهده کنند که شباهت بی‌بدیلی هم به ویلچر پروفسور ایکس دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone