🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24823.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

باگ توییتر شماره تلفن بیش از 17 میلیون کاربر را فاش کرد

یکی از محققان امنیتی به نام «Ibrahim Balic» در مصاحبه ای با سایت تک کرانچ گفت در نسخه اندروید اپلیکیشن توییتر باگی پیدا کرده که توانسته 17 میلیون شماره را با اکانت های مربوط به ...

یکی از محققان امنیتی به نام «Ibrahim Balic» در مصاحبه ای با - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - سایت تک کرانچ گفت در نسخه اندروید اپلیکیشن توییتر باگی پیدا کرده که توانسته 17 میلیون شماره را با اکانت های مربوط به آنها تطبیق دهد.

این باگ از طریق قابلیت آپلود مخاطبین در اپلیکیشن توییتر انجام می شود. «Balic» می گوید با وارد کردن شماره تلفن، اپلیکیشن داده های کاربری را باز می‌گرداند.

قابلیت آپلود مخاطبین، اجازه آپلود لیست شماره تلفن ها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - با فرمت متوالی را نمی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - دهد، ولی محقق امنیتی یاد شده موفق شد با تصادفی کردن آنها و آپلود کردنشان، به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - اطلاعات حساب کاربری مربوط به شمار تلفن دسترسی پیدا کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران

باگ مذکور کاربران کشورهای ایران، فرانسه، یونان، اسرائیل، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - ترکیه، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - ارمنستان و آلمان را تحت تاثیر قرار داده که در بین آنها نام برخی از مقامات رسمی و سیاستمداران نیز به چشم می خورد. «Balic» تاکنون این باگ را به توییتر گزارش نداده ولی به شکل مستقیم با برخی از کاربران تماس گرفته است.

«Aly Pavela»، سخنگوی توییتر می گوید این شرکت گزارشاتی از این دست را «جدی گرفته» و «به شکل فعالانه در حال بررسی» این باگ است. این شرکت فعالیت اکانت هایی که از آنها برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می شده را مسدود کرده است.

سال 2019، سال خوبی برای توییتر از لحاظ امنیت نبوده است. اواخر اردیبهشت ماه امسال باگ امنیتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - در اپ iOS اطلاعات مکانی کاربر را بدون اجازه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر بابلسر استان مازندران - او در اختیار شرکت ثالث قرار می داد. اواسط مهر ماه امسال نیز این شرکت تایید کرد که از شماره تلفن کاربران برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرده است.

اخیراً نیز هکرها با هشتگ و نام کاربری بنیاد صرع، به کاربران مبتلا به صرع توییتر حمله کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone