🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24829.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تپسی به رانندگان خود کمک هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کند

تاکسی اینترنتی تپسی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تسهیلات تازه‌ای را برای رانندگان خود پس از افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته است. بر اساس طرح جدید تپسی، رانندگانی که در طول یک هفته، ...

تاکسی اینترنتی تپسی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تسهیلات تازه‌ای را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای رانندگان خود پس از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته است. بر اساس طرح جدید تپسی، رانندگانی که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در طول یک هفته، بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر ۱۰۰۰ کیلومتر، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند.

تپسی می‌گوید این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود: «طی این طرح، خودروهای پلاک شخصی فعال - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران (رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - میزان پیمایش نیز شنبه هر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.»

البته تپسی اعلام می‌کند که مبلغ کمک هزینه بلاعوض، به آن دسته از رانندگانی اختصاص می‌یابد که حتما ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش در نظر گرفته شده را به همراه مازاد آن، در تپ‌سی طی کرده باشند.

شرکت تپ‌سی پیش از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - این نیز در راستای رفع نگرانی‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از افزایش - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - قیمت بنزین، تمهیداتی انجام داده بود. از جمله انجام مذاکرات لازم در جهت تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و کاهش کمیسیون دریافتی از رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

ابتدای هفته جاری، اسنپ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز اعلام کرده بود که به هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت طی شده (علاوه بر ۱۰۰۰ کیلومتر)، ۱۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کند که اکنون تپسی این رقم را به ۱۵ هزار تومان رسانده. نکته مهم اینجاست که هر دو تاکسی اینترنتی می‌گویند صرفاً رانندگانی این کمک هزینه را دریافت می‌کنند که مسافت را در پلتفرم خودشان طی کرده باشند.

لازم به ذکر است سهمیه در نظر گرفته شده از طرف دولت برای تاکسی‌های اینترنتی، تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone