🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24850.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل به پنهان کاری در مورد قابلیت نایت مود آیفون ۱۱ متهم شد

عکاسی که برای تصویربرداری با آیفون ۱۱ پرو و آزمایش دوربین آن ۴۰ روز به «مورمانسک» روسیه سفر کرده بود، مدعی شده اپل در مورد ویژگی های دوربین پرچمدارش صادق نبوده است. یکی از ویژگی ...

عکاسی که برای تصویربرداری با آیفون ۱۱ پرو و آزمایش دوربین آن ۴۰ روز به «مورمانسک» روسیه سفر کرده بود، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - مدعی شده اپل در مورد ویژگی های دوربین پرچمدارش صادق - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - نبوده است.

یکی از ویژگی های شاخص دوربین آیفون ۱۱ پرو - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - که اپل تاکید زیادی روی آن دارد، قابلیت بهبود تصاویر ثبت شده در شب یا نایت مود است که در محیط‌های کم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - نور بدون تصنعی کردن صحنه یا تغییر چشمگیر رنگ، تصویری روشن از سوژه خلق می کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

این عکاس که Amos Chapple نام دارد، پس از مدتی کار با آیفون ۱۱ پرو به این نتیجه رسیده که این ویژگی تنها حین تصویربرداری با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در دسترس است اما گوشی از طریق ترفندهایی خاص تظاهر به در دسترس بودن آن در لنز تله فوتو می کند.

آنطور که Chapple می گوید حین تصویربرداری با دوربین تله فوتو و در حالت نایت مود تصویر کراپ می شود. این کراپ به معنی کاهش رزولوشن و پیکسل های کمتر است اما آیفون برای پوشاندن آن به ارتقاء رزولوشن دیجیتال (Upscale) متوسل شده و خروجی ۴۰۳۲ در ۳۲۴۰ پیکسلی تولید می کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

به عبارت دیگر اگر حین بکارگیری دوربین تله فوتو حالت نایت مود فعال شود، گوشی به دوربین اصلی سوییچ می کند اما - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - برای شبیه سازی فاصله کانونی ۲ برابری لنز تله، به صورت دیجیتالی زوم می کند. برای اثبات این مساله کافی است زمانی که دوربین مدعی تصویربرداری با لنز تله فوتو است انگشتتان را جلوی لنز عادی تکان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - دهید.

Chapple مدعی است در صورت ثبت تصویر با لنز تله آیفون ۱۱ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - پرو در حالت نایت مود، داده های EXIF برای لنز به صورت 4.25mm f/1.8 ثبت می شوند که همان دوربین اصلی دستگاه است.

هرچند اپل از مدت ها قبل رزولوشن تصاویر را در آیفون هایش به صورت دیجیتال ارتقا می دهد اما بهتر بود در این زمینه شفافیت بیشتری از خود نشان می داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نرگس نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من ویرپول WFC 3C23 PF X رو دارم و متاسفانه یک مشکل رایج دارم که ظرفشویی در حین شستشوی ظروف خودش رو خاموش می‌کنه. بنابراین، ظروفم نمی‌تونه به درستی شسته بشن. آیا شما می‌تونید به من راهنمایی کنید که چطور مشکل رو رفع کنم؟

پاسخ: سلام، برای تعمیر ویرپول WFC 3C23 PF X شما باید نخستین کار خودتون، قسمت پمپ ظرفشویی رو بررسی کنید. گاهی اوقات خاک و گرد و غبار به پمپ ظرفشویی چسبیده و باعث مشکل در قسمت ایجاد فشار می‌شن. بنابراین، شما باید پمپ رو با موادی مانند سفید کننده خانگی و آبکشی کنید تا خاک و گرد و غبار از پمپ خارج شود.

اما اگر پمپ شما سالم باشه، ممکنه مشکل در قسمت سنسور روشنایی باشه. برای برطرف کردن این مشکل باید سیم‌های مربوط به قسمت سنسور رو باز کنید و سرعت برق رو اندازه بگیرید. اگر سرعت برق پایین باشه، باید سیم‌ها رو تعویض کنید.

به علاوه، شما باید مطمئن شوید که عدم قطع برق در موقع شستشو باعث نشده. برای این کار، کابل برق را بررسی کنید آیا به درستی وصل شده است یا خیر. اگر مشکل باقی ماند، بهتر است با تعمیرکار محلی تماس بگیرید و از صلاحیت و تخصص او اطمینان حاصل نمائید.

امیدوارم با مشکل شما بتونم کمک کرده باشم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone