🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27055.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات جدی در سروش؛ استعفای مدیرعامل و ایجاد یک پیام‌رسان جدید

«مرتضی رحیمی»، مدیرعامل پیام رسان سروش که اواخر تیر ماه از سمت خود استعفا داد، اکنون در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که اگرچه هنوز این استعفا از سوی هیات مدیره شرکت «توسعه‌ فناوری رسانه‌ ...

«مرتضی رحیمی»، مدیرعامل پیام رسان سروش که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اواخر تیر ماه از سمت خود استعفا داد، اکنون در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که اگرچه هنوز این استعفا از سوی هیات مدیره شرکت «توسعه‌ فناوری رسانه‌ سروش» - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - (تفرس) پذیرفته - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نشده اما تیم فنی این پیام‌رسان، چند ماه است تمام تمرکز خود را روی «سروش پلاس» قرار داده و خود او نیز به عنوان مدیر محصول سروش پلاس فعالیت می‌کند؛ پیام‌رسانی که البته قرار است تا پایان تابستان با نام جدیدی به فعالیتش ادامه دهد. رحیمی علت اصلی چنین تصمیمی را انجام نشدن هیچ یک از تعهدات اصلی صداوسیما در یک سال و نیم اخیر بیان می‌کند.

اما اساساً ماجرای «تفرس» یا شرکت توسعه‌ی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فناوری رسانه‌ی سروش چیست؟ در سال ۱۳۹۴، یک تیم دانشجویی در دانشگاه شریف یک پیام‌رسان توسعه دادند و از طرفی صداوسیما هم برای خرید یک پیام‌رسان مناقصه برگزار کرده بود که این تیم برنده مناقصه شد. صداوسیما با خرید این پیام‌رسان، نام آن را «سروش» گذاشت. از طرفی بخش خصوصی در کنار تیم دانشجویی قرار گرفت تا توسعه فنی پیام‌رسان را انجام دهد. به همین شکل، شرکت توسعه‌ فناوری رسانه‌ سروش در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۴ تاسیس شد. در این حالت، مالک و سرمایه‌گذار سروش، صداوسیما بود و بخش خصوصی نیز وظیفه توسعه آن را برعهده گرفت. جزییات تعهدات صداوسیما البته کاملاً روشن نیست.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اکنون ولی مدیرعامل سروش که رسماً استعفای خودش را اعلام کرده، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خبر می‌دهد که صداوسیما در یک سال - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و نیم گذشته به تعهدات خودش عمل نکرده است. مرتضی رحیمی در مورد علت اصلی استعفایش به دیجیاتو می‌گوید:

«سازمان صداوسیما به عنوان سرمایه‌گذار، در یک سال و نیم اخیر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به تعهدات مالی‌اش عمل نکرد و همین اتفاق، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مسیر پروژه سروش را مختل کرد. برای ما اهمیت داشت که مسیر توسعه را طبق برنامه ریزی پیش ببریم اما به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی صداوسیما این مسیر متوقف شده بود. به همین دلیل از اواخر سال ۹۷ بحث «سروش پلاس» مطرح شد و حالا این پیام رسان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به عنوان یک مسیر جداگانه جلو می‌رود.»

او می‌گوید یک محصول جنبه‌های مختلفی برای توسعه دارد که فقط یکی از آنها فنی است؛ کاری که وظیفه بخش خصوصی بوده است، اما جنبه‌های غیرفنی که اتفاقاً گسترده‌تر هستند و هزینه‌های بیشتری هم دارند از سوی صداوسیما انجام نشدند: «برای مثال هزینه‌ای که کسب و کارها برای تبلیغات انجام می‌دهند بسیار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیاد است و تامین این هزینه برای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سروش هم جز تعهدات سازمان صداوسیما بوده است. این در حالی است که این سازمان حتی به تعهدات سخت‌افزاری‌اش هم عمل نکرد که شاید بدیهی‌ترین تعهد این سازمان نسبت به سروش بود. سروش ۹۰ سرور - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد که ۶۰ عدد برای پیام‌رسان و ۳۰ سرور هم برای کلاود به کار گرفته شده‌اند، اما حتی هزینه‌‌ی سرورها را هم صداوسیما نداد و ما از وام - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۵ میلیارد تومانی برای تهیه سرور استفاده کردیم.»

به گفته رحیمی در چنین حالتی، یک راه برای ادامه دادن با سروش این بوده است که بخش خصوصی به سراغ سرمایه‌گذاران - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیگر برود اما به دلیل اینکه صداوسیما شریک خوبی نیست، علی‌رغم علاقه‌‌ی برخی سرمایه‌گذاران برای حضور در این حوزه، تیم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سروش قادر به جذب سرمایه نبوده است. همین اتفاق باعث می‌شود تا سروش پلاس متولد شود. رحیمی در پاسخ به این سوال که عدم علاقه صداوسیما به انجام تعهدات مالی از کجا سرچشمه می‌گیرد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و آیا این احساس در مدیران صداوسیما ایجاد شده بود که این پروژه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شکست خورده است، می‌گوید:

«صداوسیما در ابتدا بسیار کار را تایید می‌کرد و با پروژه همراه بود. حتی آقای علی عسگری، رییس سازمان صداوسیما هم مسیر، تیم و پروژه را تایید می‌کرد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و هیچ زمان هیچکس از صداوسیما این حس را به ما نداد که پروژه شکست خورده است. به این دلیل که خودشان هم اذعان دارند که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کار از نظر فنی چقدر عالی جلو رفته بود. اما در نهایت پاسخ به این سوال مشخص نیست. شاید مشکل از ساختار بروکراتیک صداوسیما یا نقش آفرینی بیشتر مدیران میانی در مقایسه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با مدیران ارشد بود. حتی رییس صداوسیما حضور سرمایه‌گذار جدید را هم تایید کرد بود اما عملاً نتیجه چیز دیگری شد. - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شاید سازمانی به این بزرگی، آمادگی لازم برای فرآیندهای چابک را نداشته باشد.»

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
سروش پلاس که در کافه بازار جایگزین پیام رسان سروش شده، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اکنون ۱ میلیون نصب فعال دارد. - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این در حالیست که تعداد کاربران فعال سروش بر اساس آمار کافه بازار در سال گذشته بین - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۴ الی ۵ میلیون بود.

اما در زمانی که صداوسیما به تعهداتش عمل نمی‌کرد، هزینه‌ها چگونه پرداخت می‌شد و آیا خود سروش درآمدی داشت؟ رحیمی در پاسخ به دیجیاتو می‌گوید اساساً این پیام‌رسان اجازه درآمدزایی نداشته چراکه محصول - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و برند سروش متعلق به صداوسیما بوده است. او در مورد تامین هزینه‌ها می‌گوید: «شرکت توسعه‌ی فناوری رسانه‌ی سروش (تفرس) به شکل ۵۰-۵۰ متعلق به صداوسیما و بخش خصوصی بود. در بازه‌ای که صداوسیما از انجام تعهدات مالی‌اش سر باز زد، بخش خصوصی ما را پشتیبانی می‌کرد و همچنان هزینه‌ها را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پرداخت می‌کند. امروز هم سروش پلاس را جدا کرده‌ایم تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری اپراتورهای تلفن همراه یا بانک‌ها، کار را به شکل جدی‌تر جلو ببریم.»

به گفته او قرار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است شرکت جدیدی تاسیس شود - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا سروش پلاس تحت نظر آن به فعالیتش ادامه دهد. در واقع او تاکید زیادی دارد که سروش - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پلاس، که به احتمال زیاد تا پایان تابستان ری‌برند خواهد شد، زیرمجموعه شرکت توسعه‌ی فناوری رسانه سروش (تفرس) نیست و حتی از تکنولوژی متفاوتی با تکنولوژی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیام‌رسان سروش استفاده می‌کند. مدیر محصول سروش پلاس در همین رابطه می‌گوید:

«سروش پلاس کاملاً به شکل جداگانه و مستقل از صداوسیما توسعه پیدا کرده و به احتمال زیاد تا پایان تابستان ری‌برند خواهد شد. این مسئله البته به تصمیمات بخش خصوصی ارتباط دارد ولی آنچه که مشخص است، این است که مسیر سروش پلاس از سروش جدا است. هرچند ما می‌خواهیم در سمت بک-اند و ارتباط داده‌ها اتفاقی بیفتد که کاربران به آرشیو خود و کانال‌هایی که دنبال می‌کردند، دسترسی داشته باشند، اما در هر صورت تکنولوژی این پیام رسان کاملاً متفاوت از سروش است.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به بلاتکلیفی فعلی میان سرمایه‌گذار بخش - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خصوصی و صداوسیما، آیا می‌توان آینده‌ی روشنی را برای سروش پلاس پیش‌بینی کرد یا خیر می‌گوید:

«ما به موفقیت سروش پلاس - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امیدواریم و باید یک سال پیش چنین تصمیمی می‌گرفتیم. در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها صدای ما شنیده نمی‌شد. برای مثال ما بارها گفتیم که با فیلترینگ تلگرام مخالفیم و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دلایل واضحی را هم ارائه دادیم. کسب‌وکار ما در بازه‌ی فیلترینگ تلگرام، هم از نظر رسانه‌ای و هم از نظر فنی آسیب‌های بسیاری دید. چون واقعیت این است که وقتی فیلترینگ اتفاق می‌افتد، شبکه در حال دستکاری شدن است و اختلال در شبکه اینترنت به کار ما هم آسیب می‌زند، چون ما هم از همین بستر شبکه برای انتقال پیام‌ها استفاده می‌کنیم. در همان شبکه‌ی به‌هم‌ریخته، از - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ما توقع سرویس‌دهی وجود دارد اما در آن شرایط، کاربر به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ما سرمی‌زند، تجربه بدی برایش رقم می‌خورد و برای همیشه می‌رود. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک محصول رخ دهد چون هزینه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازگشت کاربری که تجربه بدی داشته بسیار بالاست.»

او مشکل اصلی سروش را نداشتن سرمایه و البته ناتوانی در جذب سرمایه به دلیل حضور شریکی به نام صداوسیما می‌داند و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درباره آینده می‌گوید: «حالا اگر تصمیم صداوسیما برای آینده‌ی سروش، زودتر روشن شود، سرمایه‌گذارهایی هستند که بخواهند در این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حوزه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فعالیت کنند چون تیم فنی‌ای که امروز در سروش جمع شده، بی‌نظیر است. مشکل اصلی جذب سرمایه است که باید به موقع و به اندازه اتفاق بیفتد. سازمان صداوسیما بودجه‌ی کافی را برای سرمایه‌گذاری دارد اما متاسفانه قواعد کار کردن در این فضا را نمی‌داند. تیم ما هم نمی‌تواند پشت روال‌های اداری یک سازمان بزرگ گیر کند. ما کار خودمان را می‌کنیم و امیدواریم کسانی که واقعا دلسوز هستند، بیایند و کمک کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone