🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27059.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لحظه آتش گرفتن باتری آیفون 5s حین تعویض [تماشا کنید]

یکی از کاربران ردیت ویدیویی در این سایت قرار داده که لحظه آتش گرفتن باتری آیفون 5s را نشان می دهد. ظاهراً دوست این کاربر قصد داشته باتری باد کرده این آیفون را تعویض کند ...

یکی از کاربران ردیت ویدیویی در این سایت قرار داده که لحظه آتش گرفتن باتری آیفون 5s را نشان می دهد. ظاهراً دوست این کاربر قصد داشته باتری باد کرده این آیفون را تعویض کند که باتری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - حین کالبدشکافی آتش می گیرد.

کاربر tryagainin47seconds که ویدیو را منتشر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده گفته که باتری این آیفون فابریک کارخانه نبوده و ساخت شرکت دیگری بوده است. او می گوید:

«بعد از اینکه گوشی را شارژ کردم متوجه شدم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - باتری باد کرده. گوشی را به دوستم دادم تا مشکل را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیدا کند که این اتفاق رخ داد.»

ویدیوی آتش سوزی این آیفون را در زیر ببینید:

بعد از این اتفاق او سعی می کند آتش را خاموش کند که کاری بسیار خطرناک است. باتری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - های لیتیوم-یون در دمای بسیار زیاد (حدود 537 درجه سلسیوس) می سوزند که نزدیک به نقطه ذوب - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - آلومینیوم است.

شدت آتش گرفتن این باتری ها آنقدر زیاد است که به راحتی کفش را می سوزانند بنابراین نباید با پا خاموش شوند. البته این نوع آتش ها مدت زمان کمی دوام می آورند؛ پس توصیه می شود به جای خاموش کردن آن اجازه داد تا آتش خود به خود خاموش شود. دود ناشی از آتش باتری های لیتیوم-یون نیز حاوی مواد سمی است و نباید آن را استنشاق کرد.

یکی از کاربران ردیت در پاسخ به تلاش این فرد برای خاموش کردن آتش گفت:

«تا زمانی که یک سطل شن ندارید، اصلاً به جنگ خاموش کردن آتش باتری لیتیوم-یون نروید. حتی شن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - آتش را خاموش نمی کند، ولی حداقل از گسترش آن جلوگیری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - می کند. به هیچ عنوان نباید با پا آن را خاموش کرد.»

آتش گرفتن باتری های لیتیوم یون اتفاقی بسیار نادر است ولی در گذشته در گلکسی نوت 7 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - اتفاق افتاده. در آخرین مورد نیز آیفون 6 یک دختربچه ۱۱ ساله آمریکایی آتش گرفت.

لازم به ذکر است احتمال آتش گرفتن رابطه ای مستقیم با نوع باتری، کابل و شارژر استفاده شد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارد و معمولاً در لوازمی که ساخت کارخانه اصلی نیستند رخ می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone