🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34307.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اعتراض شدید مدیرعامل مخابرات به حذف آبونمان از قبوض تلفن ثابت

مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عقیده دارد که اقدام به حذف آبونمان تلفن ثابت، اقدامی غیرکاشناسانه بوده است که باعث آسیب رسیدن به صنعت مخابرات خواهد شد. او این مسئله را برخلاف روند تلاش مخابرات ...

مجید صدری مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - شرکت مخابرات ایران عقیده دارد که اقدام به حذف آبونمان تلفن ثابت، اقدامی غیرکاشناسانه بوده است که باعث آسیب رسیدن به صنعت مخابرات خواهد شد.

او این مسئله را برخلاف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - روند تلاش مخابرات برای توسعه خدمت‌رسانی در سراسر کشور دانسته و به کمترین افزایش تعرفه برای تلفن ثابت در ۱۴ سال گذشته، در کنار افزایش هزینه‌ها در بخش‌های خدماتی، ارزی و تورم اشاره کرده است: «جبران هزینه های نگهداری خطوط تلفن ثابت به‌منظور تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها ضروری است.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران

به گفته صدری، در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - حال حاضر هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت، چند برابر آبونمان دریافت شده از مشتریان است و در صورت حذف کامل آبونمان، هیچ منبعی برای جبران هزینه‌های نگهداری خطوط - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - تلفن ثابت وجود ندارد.

از سوی دیگر مدیرعامل مخابرات خاطرنشان کرده است که در این بخش سوددهی چندانی وجود ندارد و حذف آبونمان، باعث به مشکل خوردن برنامه‌های توسعه مخابرات خواهد بود.

اما اعتراض مدیرعامل مخابرات ایران از کجا سرچشمه می‌گیرد و ماجرای آبونمان قبوض تلفن ثابت چیست؟ مرداد ماه امسال، هیات عمومی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - دیوان عدالت اداری با شکایت دیوان محاسابات کشور، دریافت آبونمان از مشترکین تلفن‌های ثابت را فاقد مجوز قانونی دانست و آن را باطل کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران

در این میان آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز حکم دیوان عدالت لازم الاجرا دانست و گفت که حکم از سمت رگولاتوری به مخابرات ارجاع داده شده است. البته جهرمی نیز به این نکته انتقاد داشت که چرا بدون دریافت نظر کارشناسی وزارت ارتباطات، چنین تصمیمی گرفته شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - است. او در همین رابطه گفته بود: «در شرایط فعلی هزینه های توسعه شبکه در کشور به شدت بالا رفته و حذف آبونمان به عنوان بخشی از درآمد مخابرات، کند شدن فرایند توسعه و اعمال فشار به پرسنل مخابرات را درپی خواهد داشت.»

به عقیده جهرمی، حذف شدن آبونمان از قبوض تلفن در ظاهر به نفع مردم است اما این اتفاق توسعه را به تاخیر می‌اندازد که در نهایت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - به نفع مردم و شبکه مخابراتی کشور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مازندران استان مازندران - نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone