🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22137.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تجهیز هلیکوپتر «بل» به چهار فن برقی به جای روتور عقب [تماشا کنید]

بالگردها را معمولاً با ملخ اصلی و پروانه کوچک دم می شناسیم که با سرعت دیوانه وار می چرخند. امکان برخورد با ملخ اصلی هلیکوپتر به دلیل فاصله زیاد با زمین بسیار کم است، ولی ...

بالگردها را معمولاً با ملخ اصلی و پروانه کوچک دم می شناسیم که با سرعت دیوانه وار می چرخند. امکان برخورد با ملخ اصلی هلیکوپتر به دلیل فاصله زیاد با زمین بسیار کم است، ولی ملخ دم این وسیله جان بسیاری از افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - را گرفته است. حال شرکت هلیکوپترسازی بل (Bell) با تقسیم پروانه دم به چهار فن کوچک، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - ریسک برخوردهای مرگبار را به حداقل رسانده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - است.

ملخ دم، نقش بسیار مهمی در حفظ تعادل هلیکوپتر بازی می کند و با چرخش در خلاف جهت پروانه اصلی، از چرخیدن هلیکوپتر به دور - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - خود جلوگیری می کند. این پروانه کوچک که در برخی بالگردها صدایش از ملخ اصلی نیز فراتر می رود، عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - حوادث مرگبار بسیاری بوده است.

فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - توزیع الکترونیکی ضدگشتاور بل (EDAT)، برای جلوگیری از برخورد سر انسان با پروانه دم ابداع شده است. در این فناوری که کاملاً برقی است، پروانه دم جای خود را به چهار فن که درون محفظه قرار گرفته اند، داده است که احتمال برخوردهای مرگبار را به حداقل می رساند.

برقی بودن فن ها مزایای دیگری هم دارد. برخلاف ملخ دم سنتی، سرعت پروانه های EDAT قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - تنظیم هستند و خلبان می تواند بسته به نیاز در قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - هایی از پرواز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - آنها را کم کرده و یا آنها را خاموش کند که به کاهش قابل توجه صدای بالگرد منجر خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - شد.

فناوری EDAT علاوه بر تغییر ساختار هلیکوپترهای فعلی، مسیر را برای ساخت هلیکوپترهای هیبریدی و در ادامه تماماً برقی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنقر استان کردستان - به عنوان تاکسی هوایی به کار گرفته خواهند شد، هموار می کند. اقدام شرکت بل برای کاهش احتمال برخورد عابرین با پروانه دم، قدم مهمی در مسیر تبدیل هلیکوپترها به تاکسی هوایی به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone