🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14187.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مجمع همکاران سیستم برگزار شد؛ پیش‌بینی درآمد ۹۵۹ میلیارد تومانی در ۱۴۰۰

مجمع عمومی عادی سالیانه همکاران سیستم برگزار شد. همکاران سیستم در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد خود از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، به بررسی چشم‌اندازهای این شرکت در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های ویژه ...

مجمع عمومی عادی سالیانه همکاران سیستم برگزار شد. همکاران سیستم در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد خود از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، به بررسی چشم‌اندازهای این شرکت در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های ویژه سهام‌داران پرداخت. همچنین در این جلسه سود سهام همکاران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سیستم برای هر سهم ۲۳۵ تومان تصویب گردید.

«فرید فولادی» مدیرعامل همکاران سیستم در این مجمع بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - آینده شرکت را برای حاضرین تشریح کرد. او اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - کسب‌وکار همکاران سیستم در سال ۹۹ بسیار موفق بوده است: «پاندمی در حوزه IT یک گشایش بود و ما هم از آن استفاده کردیم.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

به اعتقاد فولادی دورکاری در سایر شرکت‌ها یک اجبار بوده اما در همکاران سیستم تبدیل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - به یک زیرساخت موفق شده است. همچنین به گفته او همکاران سیستم در سال ۹۹ دست‌کم ۶۰ پروژه بزرگ را به انجام رسانده است. از سوی دیگر در سال ۹۹، فروش به مشتریان جدید در همکاران سیستم ۶۴ درصد رشد داشته است. رشد ۳۵۵ درصدی «راهکاران ابری» هم از موارد قابل توجه عملکرد همکاران سیستم در سال مالی گذشته بوده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

فولادی همکاران سیستم را یک «برند ملی» توصیف کرد و گفت: «همکاران سیستم امروز یک برند ملی است. هر روز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - ۲۰۰ هزار نفر با سرویس‌های راهکاران و سپیدار کار می‌کنند. ۲۵۶ دانشگاه با ما همکاری دارند و صنایع کشور از محصولات همکاران سیستم استفاده می‌کنند تا مؤثرتر کار کنند.»

همچنین همکاران سیستم در سال ۹۹ موفق به ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۵۰۰ نفر شده و برای ۷۳ هزار مشتری خلق ارزش کرده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

مدیر عامل همکاران سیستم همچنین اعلام کرد که از سال ۹۴ تا ۹۹ رشد درآمدی خوبی داشته‌ایم و همین روند را در سال ۱۴۰۰ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - هم ادامه می‌دهیم. EPS ما چه در حوزه عملیاتی چه غیرعملیاتی رشد مناسبی داشته است. در تصویر فوق می‌توانید روند این رشد را مشاهده کنید.

یکی از دلایل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - رشد درآمدی همکاران سیستم نیز همکاری با بسیاری از صنایع کلیدی کشور بوده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، داروسازی و شرکت‌های حاضر در بورس اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

فولادی همچنین در مورد افزایش سهم فروش همکاران سیستم در بخش نرم‌افزار نیز گفت: «در فروش [نرم‌افزار] موفق بوده‌ایم، سهم فروش بزرگ‌تر شده. سهم درآمد از محل راهکاران ابری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - از ۱ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - درصد به ۳ درصد رسیده. این درآمد مستمر است و هر چه بزرگ‌تر شود سود ما از این قسمت [بدون وجود هزینه‌های بیشتر] افزایش می‌یابد.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

اما آمار عملکرد همکاران سیستم چه در شرکت اصلی و چه در قسمت تلفیقی رشد قابل توجهی را در سال ۹۹ نشان می‌دهد و این رشد در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد.

برای مثال درآمد عملیاتی (تلفیقی) سال ۹۹ این شرکت ۵۴۲ میلیارد تومان بوده و برآورد آن برای سال ۱۴۰۰، رقم ۹۵۹ میلیارد تومان خواهد بود، که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده باید انتظار رشد ۷۷ درصدی را برای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سال جدید داشته باشند.از طرف دیگر درآمد عملیاتی شرکت اصلی در سال ۹۹ رقم ۳۴۵.۹ میلیارد تومان بوده که برآورد همکاران سیستم رقم ۵۹۹ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۰ است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

فولادی در انتهای صحبت‌های خود نسبت به آینده همکاران سیستم ابراز امیدواری کرد و گفت: «افق آینده همکاران سیستم روشن است؛ چون به اعتماد تمام تلاشی که در سال‌های گذشته شده، و با تکیه بر آنچه در ۳۰ سال گذشته انجام شده، این اعتماد به نفس را داریم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - که موفقیت‌مان ادامه پیدا می‌کند. می‌دانیم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - این کشتی را به کجا هدایت می‌کنیم.»

همچنین در انتهای جلسه میزان سود سهام همکاران سیستم برای تعلق به هر سهم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - نیز با سهام‌داران و هیئت مدیره جلسه به رأی گذاشته شد که میزان ۲۳۵ تومان به ازای هر سهم تصویب گردید. ضمنا همکاران سیستم در این جلسه اعلام کرد حتی با وجود افت شدید شاخص بورس در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سال 99، ارزش بازار همکاران سیستم چندان دچار افت نشده و با روندی ملایم و پایدار شیب صعودی خود را ادامه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone