🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14203.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی طرح‌های جدیدی برای ماژول‌ دوربین گوشی‌های هوشمند کار می‌کند

شیائومی که محبوبیش در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته، ظاهرا قصد دارد موبایل‌های خود را با طراحی متفاوت‌تر ماژول دوربین عرضه کند و به همین منظور پتنت‌هایی را به ثبت رسانده که طراحی متفاوت ...

شیائومی که محبوبیش در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته، ظاهرا قصد دارد موبایل‌های خود را با طراحی متفاوت‌تر ماژول دوربین عرضه کند و به همین منظور پتنت‌هایی را به ثبت رسانده که - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می‌دهند.

در اولین تصویر از پتنت ثبت شده، دستگاهی مجهز به حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر دیده می‌شود که از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برد. در پنل پشتی همین دستگاه، ماژول دوربین نسبتا بزرگی قرار داده شده. همان طور که در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - تصویر دیده می‌شود، ماژول دوربین طراحی عمودی دارد و در مقایسه با مدل‌های معمول، بزرگتر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - است.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان

طراحی ارائه شده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - به گونه‌ای است که تصور می‌شود طراحی ماژول دوربین شیائومی می ۱۰ اولترا و گلکسی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - S21‌ سامسونگ در یکدیگر ادغام شده‌اند.

در تصویر دیگری مربوط به مستندات پتنت، موبایل دیگری با طراحی متفاوت ماژول دوربین دیده می‌شود. طراحی پنل جلویی دستگاه ظاهرا شبیه به طرح قبلی است، اما پنل پشتی متفاوت به نظر می‌رسد و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - مجهز به ماژول دوربین با چیدمان عمودی دوربین‌ها است. به علاوه، طراحی پنل پشتی نشان می‌دهد شیائومی ظاهرا این بخش را دو قسمت کرده است.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان

تصویر سوم شباهت زیادی به گوشی‌های ویوو دارد و یادآور طراحی پرچمدار نسبتا جدید این شرکت یعنی ویوو X60 پرو است - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - که شیائومی نیز از طرحی مشابه برای می ۱۰ تی پرو - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده کرده. ماژول دوربین پنل پشتی طراحی مستطیل شکلی دارد  و سه حسگر دوربین را در خود جای داده است.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین‌ها مطرح نشده و با توجه به اینکه طرح‌ها مربوط به پتنت شیائومی می‌شوند، ممکن است هیچ گاه چنین دستگاه‌هایی به بازار عرضه نشوند. باید - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - دید درنهایت این شرکت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - قصد دارد موبایل‌های بعدی خود را با چه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - طراحی و مشخصاتی به بازار عرضه کند. اما آنچه اطلاعات پتنت نشان می‌دهد، چینی‌ها به تغییر طراحی ظاهری و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر کنگاور استان کردستان - حتی مشخصات دوربین گوشی‌های خود توجه نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone