تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37168.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص شد

سامسونگ امشب در مراسم آنپکد در جریان کنگره جهانی موبایل از دو محصول مورد انتظار یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. این دو موبایل با سخت افزار فوق العاده قدرتمند، ...

سامسونگ امشب در مراسم آنپکد در جریان کنگره جهانی موبایل از دو محصول مورد انتظار یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. این دو موبایل با سخت افزار فوق العاده قدرتمند، امکانات نرم افزاری کامل و دوربین حرفه ای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شناخته می شوند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب 720 و 840 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دلار قیمت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارند

اگر شما هم از علاقه مندان پر شمار سامسونگ و کهکشانی های آن هستید، باید بدانید که نسخه آنلاک گلکسی اس 9 با قیمت پایه 720 دلار در کشور آمریکا قیمت گذاری شده است. نسخه آنلاک گلکسی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اس 9 پلاس هم 840 دلار قیمت دارد که البته اختلاف قیمت مدل معمولی و پلاس، این بار به خاطر دوربین دوگانه در مدل بزرگ تر کاملاً قابل توجیه است.

پیش فروش این دو پرچمدار اندرویدی از جمعه همین هفته یعنی 2 مارس (11 اسفند) در بسیاری از بازارهای جهان آغاز می شود اما برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دریافت آن باید تا 16 مارس (25 اسفند) - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یعنی نزدیک به سه هفته صبر کنید. به محض اینکه قیمت، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موعد پیش فروش و زمان عرضه نهایی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن در بازار کشورمان مشخص شود، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

در پایان از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ، ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی اس 9 پلاس را اینجا مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone