🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14207.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت احتمالا امکان ارتقای رایگان از ویندوز ۷ و ۸.۱ به ویندوز ۱۱ را فراهم می‌کند

اگرچه مایکروسافت هفته آینده بطور رسمی از ویندوز ۱۱ رونمایی می‌کند، اما اخیرا بیلد این سیستم عامل منتشر شده که ما را با آن آشنا می‌کند. حالا آنطور که مدارک می‌گویند، احتمالا ارتقا به ویندوز ...

اگرچه مایکروسافت هفته آینده بطور رسمی از ویندوز ۱۱ رونمایی می‌کند، اما اخیرا بیلد این سیستم عامل منتشر شده که ما را با آن آشنا می‌کند. حالا آنطور که مدارک می‌گویند، احتمالا ارتقا به ویندوز ۱۱ از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸.۱ رایگان خواهد بود.

در اسکرین‌شات‌های زیر، ویندوز ۱۱ دارای پیکربندی کلید محصول - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - برای پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸.۱ است. اگرچه فایلی برای ویندوز ۸ هم وجود دارد، اما از این نسخه پشتیبانی نمی‌شود. بنابراین اگر کاربری دارای ویندوز ۸ باشد، برای دسترسی به ویندوز ۱۱ ابتدا باید ویندوز ۸.۱ را نصب کند تا به جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت دست یابد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس

از آنجایی که بیلد ویندوز ۱۱ به تازگی افشا شده و هنوز شاهد انتشار نسخه رسمی‌اش نیستیم، هنوز دقیقا نمی‌دانیم که مایکروسافت چنین قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - را برای کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ درنظر می‌گیرد یا خیر. البته با توجه به اینکه هنوز کاربران تقریبا زیادی در حال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - استفاده از ویندوز ۷ هستند، امکان ارتقای رایگان آن‌ها به ویندوز ۱۱ وجود دارد.

طبق تصاویر و ویدیوهایی که از سیستم عامل جدید ردموندی‌ها منتشر شده، ویندوز ۱۱ همان ویندوز ۱۰ با ظاهری جدید به نظر می‌رسد. بسیاری منتظر انتشار بروزرسانی «Sun Valley» - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - برای ویندوز ۱۰ بودند، اما ظاهرا مایکروسافت بجای چنین کاری می‌خواهد این ظاهر جدید را با نام ویندوز ۱۱ در اختیار کاربران قرار دهد.

در حالت کلی ویندوز ۱۱ شبیه به یکی از آپدیت‌های اصلی ویندوز ۱۰ به نظر می‌رسد و با توجه به این موضوع، شاید مایکروسافت آن را بطور رایگان در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار دهد، با این حال هنوز نمی‌توان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - چندان از چنین موضوعی مطمئن بود.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس

در حال حاضر ویندوز ۱۰ روی ۱.۳ میلیارد دستگاه نصب شده، بنابراین مایکروسافت برای اینکه آن‌ها را ترغیب به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - استفاده از جدیدترین سیستم عاملش کند، می‌تواند ارتقای رایگان به ویندوز ۱۱ را برای کاربران درنظر بگیرد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - که البته شاید مدتش محدود باشد. علاوه بر این، ردموندی‌ها اواخر ۲۰۲۵ به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ پایان می‌دهند.

مایکروسافت در هنگام معرفی ویندوز ۱۰ از امکان ارتقای رایگان از ویندوز ۷ و ۸.۱ به این سیستم عامل خبر داد که البته قرار بود چنین قابلیتی برای یکسال کارایی داشته باشد، اما همچنان کاربران می‌توانند از چنین پیشنهادی استفاده کنند. حالا باید منتظر ماند و دید ردموندی‌ها چنین رویکردی را برای ویندوز ۱۱ هم درنظر دارند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone