🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  2. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23190.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیروزه پلت؛ خروج موفق و عرضه عمومی: راه اصلی مسدود است

آخرین پنل رویداد فیروزه پلت که عصر روز گذشته (۱۰ مهر) برگزار شد، «خروج موفق و عرضه عمومی» نام داشت. در این پنل «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ و «حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل دیجی‌کالا به ...

آخرین پنل رویداد فیروزه پلت که عصر روز گذشته (۱۰ مهر) برگزار شد، «خروج - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - موفق - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و عرضه عمومی» نام داشت. در این پنل «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ و «حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل دیجی‌کالا به نکات مهمی اشاره کردند. با این حال بیشتر حاضرین در این پنل اعتقاد داشتند که راه اصلی پیش روی استارت‌آپ‌های - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بزرگ و ورود آنها به بازار بورس، مسدود است و چشم‌انداز روشنی هم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در این زمینه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مشاهده نمی‌شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ با اشاره به این موضوع که در اکوسیستم استارت آپی ایران افراد محدودی بوده‌اند که Cash Exit داشته‌اند، اعلام کرد که پلتفرمی مانند «فیروزه پلت» می‌تواند دیدگاه مدرنی به اکوسیستم تزریق کند: «نگاه‌های فیروزه پلت خیلی رویا پردازانه است اما امیدوارم به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جای خوبی برسد و ارزش افزوده‌ای برای اکوسیستم ایجاد کند.»

علاقبند همچنین درباره رگولاتوری شهرداری می‌گوید: «ما اصلا از اینکه با شهرداری همکاری کنیم نارضایتی نداریم و مشکلی هم برای این تفاهم نداریم، اتفاقا باید بگویم که اگر بتوانیم با شهرداری به توافق برسیم ارزش کسب‌وکار ما بالاتر می‌رود. ما تنها مشکلی که داشتیم و داریم بر سر یکی دو ماده در این تفاهمنامه است که باید قبل از انتشار حل و فصل می‌شد.»

تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«حمید محمدی» مدیرعامل دیجیکالا در این پنل توضیح داد که شرایط فعلی بازار سرمایه به گونه‌ای است که ورود به آن چندان ممکن نیست. یکی از دلایل این موضوع به گفته محمدی، زیان‌ده بودن - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استارت‌آپ‌هاست. با این حال او پیش‌بینی کرد که دیجی‌کالا بتواند تا سال - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آینده وارد بورس شود: «فرآیندها را آماده کرده‌ایم و خوشبینیم تا یک سال آینده بتوانیم عرضه عمومی کنیم. فکر می‌کنیم شدنی است هرچند نیاز به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رفت و آمد زیادی دارد.»

محمدی همچنین تاکید کرد که دیجی کالا هنوز سودآور نیست. او همچنین باور دارد پلتفرمی مانند فیروزه پلت برای دیجی‌کالا چندان کاربردی ندارد و بیشتر به کار استارت آپ‌هایی با ابعاد کوچکتر می‌خورد؛ موضوعی که البته «رامین ربیعی» مدیرعامل گروه مالی فیروزه چندان با آن موافق نبود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ربیعی باور دارد که آنها فیروزه پلت را برای همین موضوع تاسیس کرده‌اند که اگر یک سرمایه گذار سنتی مایل بود که بر فرض ۵ میلیارد یا ۱۰ میلیارد از سرمایه‌ خود را در دیجی‌کالا بگذارد، بداند باید با کجا صحبت کند و چگونه این کار را - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انجام دهد و از آنسو مدیران عامل بخش‌های مختلف جای بزرگی مثل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیجی کالا نیز بتوانند از طریق این پلتفرم با یک خروج موفق، به زندگی خود سر و سامان اساسی ببخشند و به دنبال رویاهای خودشان بروند.

«کامران خوشی» مدیرعامل سابق زورق هم در این پنل، درباره ادغام شدن زورق در علی بابا گفت: «در واقع این هنر سرآوا بود که چنین پکیجی درست کرد. هرچند آن زمان شرایط متفاوت بود و باید بپذیریم که کم‌تجربگی روی آن قرارداد سایه انداخته بود.» خوشی تاکید دارد که در قرارداد آنها با سرآوا، مقرر شده بود که هیچ یک از شرکت‌ها نباید با یک بیزینس هم مدل خود - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رقابت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنند: «ما حتی صحبت‌هایی با چند سرمایه‌گذار کرده بودیم ولی ناگهان با ورود علی بابا به مجموعه ورق - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برگشت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone