🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14371.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سایت جاب‌گای با تیم و خط مشی جدید، از خارج ایران به فعالیت ادامه می‌دهد

سایت جاب‌گای که به علت تهدید شرکت‌ها و مشکلات مالی قصد داشت فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورد حالا به تیم جدیدی واگذار شده است. مدیریت جدید نیز خبر از تبدیل این وبسایت ...

سایت جاب‌گای که به علت تهدید شرکت‌ها و مشکلات مالی قصد داشت فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورد حالا به تیم جدیدی واگذار شده است. مدیریت جدید نیز خبر از تبدیل این وبسایت به یک وبسایت «متن باز» می‌دهد تا همه اعضای آن بتوانند به بهبود آن کمک کنند.

جاب‌گای یکی از معدود سایت‌های ایرانی است که کاربران می‌توانند در آن تجربه شغلی یا حتی تجربه مصاحبه خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - در شرکت‌های مختلف ایرانی را بنویسند. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - این وبسایت پس از تقریبا ۳ سال فعالیت قصد داشت به فعالیت خود بنا به دلایل مختلف پایان دهد اما حالا به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - که جاب‌گای در مسیر جدیدی شروع به حرکت کرده و فعالیتش قرار است مستمر باقی بماند.

آنطور که مدیران سابق این وبسایت به دیجیاتو می‌گوید، جاب‌گای به یک فرد ایرانی در خارج از مرزهای کشور واگذار شده است. همچنین وب‌سایت جاب‌گای به یک وب‌سایت متن باز تغییر کاربری داده تا همگی بتوانند در رشد آن سهیم باشند. آدرس گیت پروژه روی گیت‌هاب نیز منتشر شده است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان

«سید محمد امین جوادی»، مالک کنونی این وبسایت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - در دنیای برنامه‌نویسی فعالیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - دارد. مالک جدید جاب‌گای در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده تمام مسئولیت‌های حقوقی این پایگاه از امروز با او خواهد بود: «این وبسایت از امروز با آدرس جدید jobguy.work فعالیت می‌کند و تمامی آدرس‌های قبلی این وبسایت که روی دامنه jobguy.ir فعال بودند، به آدرس جدید هدایت خواهند شد.»

به گفته تیم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - جدید مدیریت جاب‌گای «تمام اطلاعات شخصی تمام کاربرانی که در پایگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - اطلاعاتی این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - پایگاه بود از جمله ایمیل، شماره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - موبایل و سایر شناسه‌های کاربری، در هنگام انتقال رمزنگاری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بازگشت ناپذیر شده و کاربران قبلی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - برای ثبت اطلاعات نیاز به ثبت‌نام مجدد دارند.» این تیم تاکید کرده کاربرانی که به هر دلیلی نیاز به اصلاح، ویرایش یا حذف اطلاعات قبلی خود دارند از طریق فرم «تماس با ما» نسبت پس‌گرفتن حساب کاربری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - خود با همان ایمیل قبلی اقدام کنند.

سایت جدید قرار است از طریق رمزارزهای متداول از سوی کاربران «حمایت مالی» شود و تمام هزینه‌ها به صورت شفاف در سایت اعلام شود. مدیریت جدید اعلام کرده که برخلاف رویه قبلی این وبسایت، امکان حذف یا مخفی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - کردن بازخوردهای نوشته شده توسط افراد درباره کار در شرکت‌ها وجود ندارد. در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بیانیه این سایت در این باره بیشتر توضیح داده شده است: «شرکت‌ها با ارسال ایمیل رسمی (تا زمانی که پنل کاربری سازمانی شروع به کار خواهد کرد)، می‌توانند پاسخی را ذیل یک بازخورد اضافه کرده یا گزارش اشتباه بودن یک بازخورد را بدهند؛ این بازخوردها با یک نشان متمایز خواهند شد و قضاوت بر عهده بینندگان خواهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بود. در اطلاع‌رسانی‌های بعدی پنل کاربری سازمانی معرفی خواهد شد.»

سیاست جدید جاب‌گای نشان می‌دهد که مدیریت جدید قصد دارد که ماهیت و عملکرد این وبسایت را مانند ماه‌های اولیه فعالیت خود کند. این سایت هدف خودش را از از روز اول فعالیت تا امروز در یک جمله و اینچنین معرفی کرده است: - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - «هدف ما جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با تجربه‌کاری برای بهبود در انتخاب مسیر شغلی، تعیین حقوق و شناخت شرکت‌هاست.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone