🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14204.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مهم‌ترین قابلیت‌هایی که iOS 15 به آیفون‌های اپل می‌آورد

اپل پاییز امسال iOS 15 را با قابلیت‌های متنوعی برای آیفون‌های سری 6s به بعد منتشر می‌کند. این نسخه شامل ویژگی‌های جدیدی برای فیس‌تایم، iMessage، جستجوی اسپات‌لایت، مرورگر جدید سافاری و گزارش حریم خصوصی است. ...

اپل پاییز امسال iOS 15 را با قابلیت‌های متنوعی برای آیفون‌های سری 6s به بعد منتشر می‌کند. این نسخه شامل ویژگی‌های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - جدیدی برای فیس‌تایم، iMessage، جستجوی اسپات‌لایت، مرورگر جدید سافاری و گزارش حریم خصوصی است.

جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS چندی پیش در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد. iOS 15 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - ویژگی‌های جدید زیادی دارد و کوپرتینویی‌ها هم در نطق اصلی WWDC 2021 به بخشی از آن‌ها اشاره کردند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم نگاه دیگری به مهم‌ترین ویژگی‌های iOS 15 داشته باشیم که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - به آیفون‌های اپل اضافه می‌شوند.

قابلیت‌های جدید فیس‌تایم

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

یکی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - از قابلیت‌های جدید فیس‌تایم SharePlay است که به شما اجازه می‌دهد در اپ‌های مختلفی مثل اپل تی‌وی، دیزنی پلاس، هولو و تیک‌تاک با دوستان خود فیلم یا ویدیو ببینید. این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - اجازه می‌دهد کنترل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - پخش ویدیو به‌صورت همزمان روی همه دستگاه‌ها اعمال شود. حالا حتی در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - حین تماشا می‌توانید در iMessage چت کنید یا صفحه دستگاه خود را به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - اشتراک بگذارید.

افزون بر این، اکنون کاربران اندروید و ویندوز هم می‌توانند به تماس‌های فیس‌تایم ملحق شوند. این سرویس حالا دکمه جدیدی دارد که برای تماس‌های فیس‌تایم لینک تحت وب می‌سازد. شما می‌توانید این لینک را با دوستان - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - اندرویدی یا ویندوزی خود به اشتراک بگذارید و آن‌ها را به تماس‌ها دعوت کنید.

تغییرات iMessage برای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - آیفون‌ها

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

سرویس iMessage در iOS 15 اطلاعات دریافتی را به اپلیکیشن‌های مربوطه می‌فرستد. برای مثال، اگر کسی لینک یک خبر را برای شما ارسال کند، آن خبر به بخش Shared with You از اپلیکیشن News منتقل می‌شود. یا اگر کسی تصویری برای شما بفرستد، آن تصویر در بخش Shared with You در اپ Photos ذخیره می‌شود.

این ویژگی در مورد پادکست‌ها، فیلم و سریال‌های اپل تی‌وی نیز صدق می‌کند. همچنین، حالا زمانی که مجموعه‌ای از تصاویر در iMessage ارسال شود، عکس‌ها روی هم تشکیل پشته می‌دهند.

جستجوی اسپات‌لایت و شناسایی آیتم‌های درون عکس

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

جستجوی اسپات‌لایت همان ابزاری است که در زمان سوایپ به پایین روی آیفون ظاهر می‌شود. این ابزار حالا به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده که مثلا اجازه می‌دهد در هنگام جستجو به دنبال یک مخاطب، لینک‌ها یا عکس‌هایی که ممکن است از او گرفته باشید را هم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - نشان دهد. به‌علاوه، در زمان جستجو اطلاعات بیشتری درباره فیلم‌ها، سریال‌ها، هنرمندان و غیره به شما ارائه می‌شود.

iOS 15 همچنین قادر به شناسایی حیوانات، مکان‌های شناخته‌ شده، گیاهان و سایر اشیاء خواهد بود و اطلاعات آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ویژگی از طریق آیکن کوچکی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - در کنار تصاویر بخش گالری نشان داده می‌شود و با انتخاب آن می‌توانید اطلاعات مربوطه را کسب کنید.

جستجوی صوتی در مرورگر سافاری

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

سافاری در آیفون، مک و آیپد به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که شامل بازطراحی رابط کاربری، پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - از ذخیره‌سازی زبانه‌های باز و گزینه جدیدی برای جستجو در وب با فرمان‌های صوتی است. افزون بر این، در نسخه جدید سافاری نوار جستجو به پایین صفحه آمده است.

برای استفاده از جستجوی صوتی کافیست روی دکمه میکروفن ضربه بزنید و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - عبارت مدنظر خود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - را برای جستجو اعلام کنید. همچنین، سافاری برای اولین بار در آیفون و آیپد - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - از افزونه‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

ترجمه، کپی و تعامل با متون تصاویر

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

iOS 15 به‌صورت هوشمندانه می‌تواند متون داخل تصاویر را شناسایی و ترجمه یا آن‌ها را به حالت دیجیتال تبدیل کند تا قابلیت کپی و پیست داشته باشند. برای مثال، اگر منوی یک رستوران خارجی را در دست گرفته باشید و بخواهید از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - ترجمه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - نوشته‌ها مطلع شوید، کافیست از آن عکس بگیرید و ترجمه را روی گوشی خود مشاهده کنید.

نسخه جدید iOS همچنین به شما اجازه می‌دهد تا اگر شماره تلفنی در تصویر وجود دارد، بتوانید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - به‌صورت مستقیم روی آن ضربه بزنید و با آن شماره تماس بگیرید.

گزارش حریم خصوصی

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

اپل در iOS 15 اطلاعات بیشتری درباره چگونگی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - عملکرد اپلیکیشن‌ها به شما ارائه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند. گزارش جدید حریم خصوصی نشان می‌دهد که هر اپلیکیشن در یک هفته گذشته چند بار به میکروفن، موقعیت مکانی، گالری تصاویر و دوربین شما دسترسی پیدا کرده است. این گزارش همچنین مشخص می‌کند که اپ‌ها با چه سرورهایی در ارتباط‌ هستند تا از این طریق بتوانید مسیر انتقال اطلاعات خود را پیگیری کنید.

حالت آفلاین - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - سیری

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

دستیار هوشمند سیری در iOS 15 سریع‌تر از قبل می‌شود. این دستیار صوتی حالا می‌تواند بخشی از فرمان‌های شما را به‌صورت آفلاین انجام دهد. از جمله این فرمان‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - می‌توانیم به تنظیم تایمر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - و آلارم، باز کردن اپ‌ها، کنترل موسیقی و روشن کردن فلاش اشاره کنیم. در نتیجه، چون نیازی به ارتباط اینترنتی با سرور وجود ندارد و پردازش‌ها روی خود دستگاه انجام می‌شوند، سرعت عمل سیری بالاتر می‌رود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - و البته کاربران بیشتر به امنیتش اطمینان می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone