🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42900.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تولید نانو لوله های میکروسکوپی برای شیرین کردن آب دریا

محققین به تازگی موفق به تولید نانو لوله هایی (nanotubes) از جنس کربن در ابعاد میکروسکوپی شده اند که می تواند به شکلی موثر آب دریا را تصفیه نماید. امید است که این دستاورد جدید ...

محققین به تازگی موفق به تولید نانو لوله هایی (nanotubes) از جنس کربن در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ابعاد میکروسکوپی شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اند که می تواند به شکلی موثر آب دریا را تصفیه نماید. امید است که این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دستاورد جدید مسیر ما را برای شیرین سازی آب دریا با کمترین هزینه هموار سازد.

این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نانو لوله ها از پروتئینی طبیعی در بدن موجودات زنده الهام گرفته اند

شیوه عملکرد این نانو لوله ها شباهت زیادی با عملکرد نوعی پروتئین خاص در سلول های زنده دارد. پروتئین های مذکور می توانند آب ورودی را برای استفاده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سلول تصفیه نمایند. البته این نانو لوله ها با ساختار ویژه خود قادر هستند تا ۶ برابر کارایی بیشتری نسبت به پروتئین های مورد اشاره داشته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشند.

لازم به ذکر است کارایی این نانو مواد هنوز به صورت عملی در تصفیه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آب دریا مورد آزمایش قرار نگرفته است، اما در محیط آزمایشگاهی ثابت شده که آنها می توانند به طور کامل موجودی نمک آبی به شوری آب دریا را از آن خارج نمایند. اگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - لوله های مورد بحث بتوانند فشارهای بالای آب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به خوبی تاب بیاورند می توان از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آنها برای تصفیه آب دریا در مقیاس صنعتی استفاده نمود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

«الکساندر نوی» (Aleksandr Noy) سرپرست گروه تحقیقاتی مستقر در دانشگاه «California Merced» می گوید که آنها ایده تولید این نانو لوله - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های کربنی را از همان پروتئین تصفیه کننده در سلول ها موسوم به «آکواپورین» (aquaporin) گرفته اند.

پروتئین های مورد اشاره در تمام سلول های بدن انسان وجود دارند و می توانند آب میان بافتی را از هرگونه یون مضر تصفیه و در اختیار سلول ها قرار دهند. روش کار آکواپورین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جالب توجه است. ساختار این پروتئین به شکلی است که می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تواند مولکول های آب را با سرعتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زیاد از مجرایی ۰.۳ نانومتری عبور داده و از این طریق یون های آزاد را از آنها جدا نماید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این پروتئین بسیار شکننده است و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازسازی آن نیز کار بسیار دشواری است، بنابراین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - محققین به این فکر افتادند که با بهره گیری از فناوری نانو نسخه مصنوعی و البته مقاوم آن با ۶ برابر سرعت بیشتر را برای شیرین سازی آب تولید نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone