🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36992.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه iOS اپلیکیشن Outlook با تغییرات زیادی در بخش جستجو آپدیت شد

نسخه iOS اپلیکیشن Outlook به تازگی آپدیتی را دریافت نموده که بخش جستجوی برنامه را دستخوش تغییرات مثبت زیادی کرده است. اکنون در قسمت بالای صفحه، یک نوار جستجوی ناوربری قرار داده شده تا کاربران ...

نسخه iOS اپلیکیشن Outlook به تازگی آپدیتی را دریافت نموده که بخش جستجوی برنامه را دستخوش تغییرات مثبت زیادی کرده است. اکنون در قسمت بالای صفحه، یک نوار جستجوی ناوربری قرار داده شده تا کاربران سریع تر از گذشته به محتویات دسترسی پیدا کنند.

همچنین در نسخه جدید شاهد ویژگی جستجوی همگانی هستیم. به عبارت دیگر کاربران اکنون می توانند ایمیل ها، فایل ها و مخاطبین خود را میان چند اکانت سرچ کرده و بیابند. این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قابلیت در کنار اضافه شدن فیلترهای جدید برای جستجو، کار کاربران را خیلی راحت تر می کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در کنار این ویژگی ها، به منوی پایین صفحه نیز آیکون جدید جستجو اضافه شده است. این آیکون که به عنوان جایگزین آیکو هاین حذف شده Files و People عمل می کند، این امکان را به کاربر می دهد تا مخاطبین برتر، برنامه های آینده یا بقیه برنامه ریزی هایش را ببیند.

در نهایت مایکروسافت اضافه کرده که تمام فایل ها و کانتکت ها با بخش جستجوی جدید یکپارچه شده اند. بنابراین با کلیک روی قسمت های مربوطه می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. نسخه 2.63 اوت لوک هم اکنون برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آی دوایس ها انتشار یافته ولی احتمالا برای عرضه جهانی باید مدتی صبر کنیم. هنوز خبری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از حضور این تغییرات در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نسخه اندروید نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone