🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27908.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

درز اطلاعاتی از مشخصات پرچمدار بعدی سونی با هشت دوربین

چندی پیش شایعه شده بود که سونی در حال کار روی یک گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت خود است اما کسی آن ها را جدی نگرفت. اما حالا اطلاعات بیشتری درباره آن ها ...

چندی پیش شایعه شده بود که سونی در حال کار روی یک گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت خود است اما کسی آن ها را جدی نگرفت. اما حالا اطلاعات بیشتری درباره - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - آن ها منتشر شده که نشان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - می دهد با وجود اوضاع بد این شرکت در بازار اسمارت فون ها، هنوز آماده ی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - ترک این حوزه نیست. اگر این موبایل که هنوز نامی برایش تعیین نشده به بازار عرضه شود، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - سخت افزار بسیار بهتری از اکسپریا 1 خواهد داشت که دوربینش سه گانه بود.

این اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - توسط یکی از افشا کننده ها به نام Max J منتشر شده اند که رندرهایی هم از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - این موبایل مرموز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - منتشر کرده است. هیجان انگیزترین بخش این موبایل هم دوربین های شش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - گانه پشتی آن خواهند بود که توسط یک صفحه نمایش بسیار کشیده در جلو همراهی می شوند. با توجه به این که قبلا به معرفی چنین تلفنی اشاره شده بود اخبار جدید آن چنان غافلگیر کننده نیستند، اما در آن زمان اطلاعاتی درباره لنزها و سنسورها منتشر نشده بود.

این موبایل دارای دو سنسور با دیافراگم متغیر خواهد بود

بنابر اطلاعات جدید، این موبایل در پشت خود دارای شش لنز خواهد بود که در دو ردیف عمودی سه تایی چیده شده اند. ردیف اول دارای یک سنسور 20 مگاپیگسلی با دیافراگم f2.4، یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f1.2/f2.4 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.4 خواهد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - بود. ردیف دوم نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی در بالا با دیافراگم f2.4، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f1.2/2.4 و یک سنسور ToF زمان پرواز نیم مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

علاوه بر این گفته شده موبایل مورد بحث در جلوی خود نیز دارای یک سنسور 10 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی ToF زمان پرواز نیز خواهد بود.

از دوربین های پشتی احتمالا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - سه تای آن ها مربوط به لنزهای استاندارد، تله فوتو و واید خواهند بود و یکی دیگر هم که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - برای عمق سنجی به کار می رود؛ اما هنوز کاربرد دو لنز دیگر مشخص نشده است. علاوه بر این در رندرها اثری از سنسور اثرانگشت دیده نمی شود که احتمال منتقل شدنش به زیر صفحه نمایش را تقویت می کند.

احتمالا سونی این گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت را با صفحه نمایش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - 4K، چیپست اسنپدراگون 855 و باتری بسیار بزرگ عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone