🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27907.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

«حامی» می‌خواهد تبدیل به هاب خدمات پس از فروش در ایران شود

گردهمایی شرکت «حامی» امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد با حضور ارائه کنندگان ابزارهای فناوری و موبایل، صاحبان کسب و کار، نهادهای دولتی، اصناف مربوطه، برندهای مطرح و اصحاب رسانه برگزار شد. «حمید شاهرخ نیا»، مدیرعامل حامی در ...

گردهمایی شرکت «حامی» امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد با حضور ارائه کنندگان ابزارهای فناوری و موبایل، صاحبان کسب و کار، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - نهادهای دولتی، اصناف مربوطه، برندهای مطرح و اصحاب رسانه برگزار شد. «حمید شاهرخ نیا»، مدیرعامل حامی در این همایش اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد با پشت سر گذاشتن استنانداردهای اولیه خدمات پس از فروش، سطح دسترسی کاربران ایرانی به خدمات پس از فروش را به سطح جهانی برساند.

شاهرخ‌نیا در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - این رویداد اعلام کرد که ارگان‌های دولتی و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - نظارتی، ارائه کنندگان کالا، برند‌ها، صاحبان کسب‌وکار و اصناف می‌توانند فارغ از نگرانی‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - حوزه خدمات پس از فروش، بر گسترش سریع‌تر و بهتر ارائه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

بر همین اساس مدیرعامل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - حامی خبر داد که شرکت‌های ارائه دهنده کالا و برندها در بازار ایران با برون سپاری سرویس و خدمات پس از فروش می‌توانند خدمات تخصصی و حرفه‌ای‌تری را به مشتریان خود ارائه کنند که منطبق با استانداردهای جهانی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشد. او معتقد است که این تغییر دیدگاه در زمینه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات یکپارچه تنها با همدلی و همکاری ذینفعان بازار فناوری اطلاعات و موبایل و نهادهای صنفی و دولتی امکان پذیر خواهد بود:

«شرکت حامی در برنامه‌ای سه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساله قصد دارد در جایگاهی از ارائه خدمات پس از فروش قرار گیرد تا بتواند فضایی برای مصرف - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - کنندگان محصولات موبایل و آی‌تی در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - کشور ایجاد کند که آنها برای رفع مشکلات خود نیازی به ترک محل کار یا زندگی خود نداشته باشند. از دیگر اهداف بلند مدت شرکت استفاده موثر از تکنولوژی و هوش مصنوعی و طرح مفهمومی استفاده از تکنسین های مجازی و ایجاد دفاتر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - کار مجازی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای مشتریان است.»

شاهرخ نیا در پاسخ به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه چالش اصلی حامی برای فعالیت در بازار ایران چیست، اعلام کرد که در کشور هنوز مشکل نوع نگرش به خدمات پس از فروش وجود دارد و این یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این کسب‌وکار است: «بسیاری همچنان چنین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - سرویس‌هایی را هزینه‌ای اضافی می‌بینند و حاضر نیستند چنین سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهند. از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - سوی دیگر زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه نیز کم است. به همین دلیل شناسایی مشتری اصلی دشوار است.»

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

او همچنین درباره وضعیت فعلی و دستارودهای حامی، به عنوان شرکتی که از سال ۹۵ کار خود را آغاز کرده است، به دیجیاتو گفت: «حامی دسترسی ۹۸ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - درصدی در استان‌ها و شهرهای مهم کشور را برای مشتریان فراهم کرده است. در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۹ شهر دفتر مرکزی داریم، در ۲۶ شهر دفتر خدمات پس از فروش و نمایندگی داریم و همچنین ۱۰۹ مرکز جمع آوری کالا در سطح کشور وجود دارد. پس از نظر دسترسی، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - با توجه به فروشی که در شهرها اتفاق افتاده، سعی کرده‌ایم مرکز خدمات مستقیم داشته باشیم. از طرفی ما تلاش کرده‌ایم سیستمی را پیاده کنیم که مشتری با یک بار حضور، کارش به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - شکل کامل انجام شود؛ نه اینکه قرار باشد دوباره به همان مشکل بخورد و بخواهد برگردد. استاندارد جهانی شاخص نرخ برگشت دستگاه‌ها ۴ درصد است، که ما امروز ۲.۸ درصد هستیم.»

او در پاسخ به سوال - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - آیا این شرکت از نظر تامین قطعات در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرایط فعلی با مشکل مواجه شده است - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا خیر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - گفت:

«از نظر تامین قطعات مشکل داریم اما اجازه نمی‌دهیم مشکل ما به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشتری منتقل شود. سازمان حمایت به ما می‌گوید تعهد داده‌اید که خدمات بدهید. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - از طرفی می‌بینیم که برنامه‌ریزی‌های وزارت صمت مانع ورود قطعات به کشور است اما در هر صورت از نظر سازمان حمایت هم این است که ما باید به هر شکلی خدمات بدهیم. با وجود مشکلات اما تا اینجا توانسته‌ایم به تعهدات خود پایبند باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone