🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27891.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از گوشی‌های سری نوا 5 رونمایی کرد؛ از پرچمدار تا میان‌رده

هواوی از سری گوشی های نوا 5 رونمایی کرده که مدل های متنوعی با چیپست های کایرین 710، 810 و 980 را شامل می شوند. هواوی نوا 5 پرو ستاره سری جدید نوا، این مدل ...

هواوی از سری گوشی های نوا 5 رونمایی کرده که مدل های متنوعی با چیپست های کایرین 710، 810 و 980 را شامل می شوند.

ستاره سری جدید نوا، این مدل است. نوا 5 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - پرو از نمایشگر اولد 6.39 اینچی با رزولوشن +fHD و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. حفره قطره ای شکل بالای نمایشگر هم میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در پشت گوشی شاهد دوربین با ترکیب حسگر 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، 16 مگاپیکسلی با لنز عریض و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - 2 مگاپیکسلی ماکرو هستیم که در کنار آنها یک حسگر 2 مگاپیکسلی وظیفه تشخیص عمق را بر عهده دارد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان

هواوی نوا 5 پرو به چیپست قدرتمند کایرین 980 مجهز شده که 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. فناوری سوپر شارژ 40 واتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - هواوی هم نوید شارژ سریع باتری 4000 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - میلی آمپر ساعتی را می دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای نوا 5 پرو معادل با 435 دلار برای مدل با حافظه 128 گیگابایت و 500 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی است. علاوه بر این نسخه خاصی از این گوشی با عنوان لیمیتد ادیشن با قیمت 550 دلار روانه بازار می شود که با مدل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - ویژه ای از ایرفون FreeLace هواوی به رنگ بنفش همراه شده است. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - پیش سفارش هواوی نوا 5 پرو اکنون آغاز شده و از 28 ژوئن (7 تیر ماه) به دست خریداران می رسد.

هواوی نوا 5

این گوشی اولینی است که به چیپست جدید کایرین 810 مجهز شده است. اما قرار نیست به این زودی ها به دست خریداران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - برسد. کایرین 810 از دو هسته قدرتمند کورتکس A76 بهره می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - برد که به فرکانس کاری 2.27 گیگاهرتز دست پیدا می کنند. در کنار آن 6 هسته کورتکس A55 با فرکانس 1.88 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - گیگاهرتز قرار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - گرفته اند و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6 هم وظیفه پردازش های گرافیکی را به عهده دارد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان

سایر مشخصات نوا 5 مشابه با مدل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - پرو است؛ همان نمایشگر اولد و همان ترکیب دوربین اصلی. البته ترکیب حافظه داخلی متفاوت است و تنها یک مدل 128 گیگابایتی با قیمت معادل با 435 دلار از میانه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - ماه جولای (اواخر تیر ماه) روانه بازار می شود.

هواوی نوا 5i

در بین سری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - جدید نوا 5، این مدل اقتصادی ترین به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - حساب می آید. این گوشی که به چیپست کایرین 710 مجهز شده از نمایشگری با حفره دوربین بهره می برد و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - حسگر اثر انگشت هم در قاب پشتی قرار گرفته است. ترکیب حسگرهای دوربین اصلی شامل 24 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی با لنز عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو در کنار 2 مگاپیکسلی عمق سنج است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان

برای رم و حافظه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - های داخلی هم امکان انتخاب بین مدل های 6/128 و 8/128 گیگابایت وجود دارد. ظرفیت باتری نوا 5i برابر 4000 میلی آمپر ساعت است اما برخلاف دو برادر گران قیمت تر خبری از شارژ فوق - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر الوند استان زنجان - سریع نیست و با شارژر 18 واتی همراه شده است.

نوا 5i در رنگ های مشکی، قرمز و آبی با قیمت معادل با 290 و 320 دلار (برای مدل های با 6 و 8 گیگابایت رم) از 7 روز دیگر روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone