🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27892.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سایت Genius گوگل را به تغییر نحوه نمایش متن ترانه‌ها مجبور کرد

گوگل در پی متهم شدن به سرقت متن ترانه های سایت Genius Media تاکید کرده که از این به بعد نام سایت مرجع را هم در کنار متن نمایش می دهد. دو روز قبل Genius Media، از ...

گوگل در پی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - متهم شدن به سرقت متن ترانه های سایت Genius Media تاکید کرده که از این به بعد نام سایت مرجع را هم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - در کنار متن نمایش می دهد.

دو روز قبل Genius Media، از سایت های تخصصی موزیک گوگل را متهم کرد که قابلیت نمایش متن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - ترانه در صفحه جستجو را با کپی محتوای آنها ارائه می کند. به گفته این سایت تخصصی که حدود یک دهه در زمینه موزیک سابقه دارد، غول جستجو با اینکار به ترافیک ورودی آنها لطمه زده است.

گوگل در واکنش به این ادعا ساکت ننشست و تاکید کرد که اطلاعات ارائه شده در نتایج جستجو از منابع مختلف لایسنس می شوند اما برای اطمینان بیشتر روش های مورد استفاده آنها بررسی خواهند شد.

علاوه بر این گوگل از این به بعد برای اثبات نادرست بودن این ادعا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - نام سایت ارائه کننده را هم در انتهای متن ترانه نمایش خواهد داد. با اینکار بار از روی دوش گوگل برداشته شده و شکایت های Genius متوجه سایت های شخص ثالثی می شود که نام آنها نمایش داده می شود.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهانبه گفته کمپانی ساکن مانتین ویو این شرکت به جستجوی سایت های موزیک نمی پردازد بلکه متن ترانه ها مستقیما از سایت های مرجع انتخاب شده و به صورت خودکار به‌روزرسانی و اصلاح می شوند؛ به همین خاطر متن ترانه های جدید به صورت منظم در صفحه جستجو نمایش داده می شوند.

یکی از شرکای اصلی گوگل در این زمینه LyricFind است که آنها هم استفاده از متون Genius را تکذیب کرده اند. این سایت مدعی شده که برای استفاده از متون و ایجاد پایگاه داده اختصاصی به ناشران موزیک پول پرداخت می کند.

از آنجا که متن های منتشر شده در Genius در بسیاری از سایت های دیگر هم بازنشر می شود، LyricFind تایید کرده که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - ممکن است در برخی موارد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - به صورت ناخواسته از آنها استفاده کرده باشد اما در این زمینه هیچ عمدی در کار نبوده است.

در نهایت به نظر می رسد که بازار متن ترانه ها دچار آشفتگی فراوانی است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - و مشخص نیست در زنجیره تامین حق با کدام شرکت است؛ با این حال گوگل توانسته فعلا از این آشفته بازار خود را خلاص کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone