🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27902.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استاندارد PCIe 6.0 با پهنای باند دو برابر معرفی شد

در حالی که تنها چند ماه از معرفی استاندارد PCI Express 5.0 می گذرد، نسخه ششم این درگاه با پهنای باند دو برابر معرفی شده است. درگاه PCI اکسپرس امکان اتصال بسیاری از تجهیزات جانبی از ...

در حالی که تنها چند ماه از معرفی استاندارد PCI Express 5.0 می گذرد، نسخه ششم این درگاه با پهنای باند دو برابر معرفی شده است.

درگاه PCI اکسپرس امکان اتصال بسیاری از تجهیزات جانبی از جمله کارت های گرافیک یا حافظه های SSD به کامپیوترها یا برخی بردهای الکترونیکی را فراهم می کند. استاندارد PCIe 6.0 را می توان مهمترین آپدیت پس از PCIe 3.0 در حدود یک دهه قبل دانست. نسخه جدید همچنین با نسخه های قدیمی تر سازگار است و به این ترتیب می توان از تجهیزات قدیمی روی این درگاه هم استفاده کرد.

PCI-SIG که مرجع تعیین استانداردهای PCIe به حساب می آید از افزایش پهنای باند دو برابری PCIe 6.0 در مقایسه با نسخه 5.0 خبر داده است. به این ترتیب یک درگاه PCIe 6.0 از نوع 16X می تواند به حداکثر سرعت انتقال داده 128 گیگابایت بر ثانیه دست پیدا کند. یک درگاه 1X هم می تواند حداکثر سرعت 8 گیگابایت بر ثانیه را ارائه دهد که معادل با حداکثر سرعت یک درگاه 16X در استاندارد PCIe 2.0 است.

استاندارد PCIe 6.0 از تکنولوژی «مدولاسیون دامنه پالس» بهره می برد که بدون نیاز به فرکانس بالا، انتقال دو برابری داده ها را امکان پذیر می کند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

گروه PCI-SIG امیدوار است تا سال 2021 استانداردهای PCI اکسپرس 6.0 را نهایی کند. البته پیش از آن در سال جاری میلادی شاهد عرضه انبوه دستگاه های سازگار با نسخه 4.0 به بازار ها خواهیم بود. عرضه پردازنده هایی با پشتیبانی از نسخه 5.0 نیز برای سال 2021 برنامه ریزی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده است و انتظار - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می رود در نهایت در سال 2023 شاهد عرضه تجهیزات با پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از PCIe 6.0 به بازار باشیم.

اما اگر فرض کنیم تجهیزات امروزی به این درگاه مجهز شوند چه مقدار بهبود حاصل می شود؟ در مورد کارت های گرافیک امروزی تغییر چندانی را در بهبود کارکرد آنها شاهد نخواهیم بود اما پهنای باند بالاتر PCIe 6.0 می تواند در زمینه هایی از جمله SSD ها، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شتاب دهی پردازش های مرتبط با هوش - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مصنوعی و در کل هر کاربردی که نیاز به انتقال - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حجم عظیمی از داده ها داشته باشد تغییر قابل توجهی ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاتیانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خیلی خوب بود! خدمات شرکت الو در تعمیرات ظرفشویی مجیک KOR-2155BS در شهر خوی واقعاً عالی بود. من فردی هستم که بسیار دقت میکنم که قطعات جایگزین نیز درست و با کیفیت باشد و شرکت الو در این مورد هم کاملاً توجه دارد. به شخصه بسیار راضی بوده و به دوستان و آشنایانم نیز توصیه کرده‌ام



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone