🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27928.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین کیت کامپیوتری ویندوزی دنیا با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد

Kano یک استارتاپ آموزشی است که در زمینه ساخت کیت های کامپیوتری موسوم به DIY یا خودت انجام بده برای کودکان فعالیت دارد و حالا اعلام نموده که با مایکروسافت وارد همکاری شده تا یک لپ ...

Kano یک استارتاپ آموزشی است که در زمینه ساخت کیت های کامپیوتری موسوم به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - DIY یا خودت انجام بده برای کودکان فعالیت دارد و حالا اعلام نموده که با مایکروسافت وارد همکاری شده تا یک لپ تاپ تاچ DIY مبتنی بر ویندوز اس (نسخه سبکی از نرم افزار ویندوز) بسازد.

اولین کیت کامپیوتری ویندوزی دنیا که قرار است Kano PC خوانده شود از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - نظر طراحی بسیار شبیه به سرفیس پی سی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد بود؛ نمایشگری ۱۱.۶ اینچی برای آن در نظر گرفته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - شده که به یک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - کیس کیبورد متصل می شود. طبق اعلام دو شرکت ارائه دهنده، همه خصوصیات Kano PC از قاب پشتی شفاف آن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - که قطعات ماژولارش را نشان می دهد تا اپلیکیشن های پیش فرض آن مشخصا برای کلاس های درسی قرن ۲۱ طراحی شده اند.

البته همانطور که در ابتدا اشاره شده Kano قبلا هم کامپیوترهای DIY ساخته اما این سیستم ها از رزبری پای 3S و سیستم عامل اختصاصی خود آن شرکت بهره می بردند. حالا اما این استارتاپ وارد همکاری با مایکروسافت شده تا اولین کیت کامپیوتری ویندوزی دنیا با امکان اجرای کامل ویندوز ۱۰ (البته نسخه سبک آن که صرفا میتواند اپلیکیشن ها را از روی استور مایکروسافت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - اجرا کند) را برای مخاطبانش فراهم کند.

این پی سی تاچ به چیپ ۱.۴۴ هرتزی اینتل اتم x5-Z8350 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - با چهار هسته پردازشی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. یک پورت HDMI در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - کنار جک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - هدفون، میکروفن، دو پورت یو اس بی، وای فای و بلوتوث دیگر امکانات این پی سی را تشکیل می دهند.

بچه ها می توانند سر هم کردن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - این کامپیوتر را از روی دستورالعمل هایی یاد بگیرند که در کتابچه همراه آن به صورت گام به گام شرح داده شده. اطلاعات بیشتر برای کار با این کامپیوتر هم در اپلیکیشنی به نام How Computers Work یا کامپیوترها چطور کار می کنند گنجانده شده است که همزمان کد نویسی و درست کردن ایموجی با کدهای باینری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - را به آنها می آموزد. یک نسخه آموزشی از ماینکرفت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - نیز برای کاربران این پی سی در نظر گرفته شده و دیگر اپ های محبوب - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - مایکروسافت از قبیل Paint 3D و Microsoft Teams هم به این مجموعه اضافه می شوند.

امکان پیش سفارش Kano PC از همین امروز با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار از روی وبسایت Kano.me فراهم است و به زودی به بازار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - کشورهای کانادا، انگلستان و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - آمریکا عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone