🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27913.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی بالاخره منوی اپلیکیشن را به MIUI می آورد

پوسته MIUI شیائومی یکی از پرکاربردترین رابط‌های کاربری در دنیاست که بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. در حالی که شیائومی قابلیت‌های جدید زیادی برای رابط کاربری خود عرضه کرده اما هرگز ...

پوسته MIUI شیائومی یکی از پرکاربردترین رابط‌های کاربری در دنیاست که بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر دنیا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - دارد. در حالی که شیائومی قابلیت‌های جدید زیادی برای رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - خود عرضه کرده اما هرگز قابلیت منوی اپلیکیشن (app drawer) را به MIUI اضافه نکرده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - است. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت بالاخره تصمیم گرفته این قابلیت را در MIUI بگنجاند.

بر اساس اسکرین‌شات‌هایی که وبسایت XDA منتشر کرده، بیلد 4.10.6.1025-06141703 MIUI با امکان فعالسازی منوی اپلیکیشن منتشر شده و یک دکمه اختصاصی در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - نوار پایین صفحه برای ظاهر کردن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - این منو قرار داده می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

برخلاف سایر گوشی‌های جدید، احتمالا قرار نیست قابلیت باز کردن منوی اپلیکیشن با استفاده از کشیدن صفحه هوم به سمت پایین فراهم شود. علاوه بر این برای بازگشت به صفحه هوم هم نمی‌توان از این حرکت استفاده کرد. با این حال برای بازگشت از منوی اپلیکیشن یک دکمه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - فلش رو به پایین در نظر گرفته شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - است. با توجه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - به اینکه این نسخه یک بیلد آلفا است، احتمالا شیائومی اقداماتی برای نزدیک کردن آن به نسخه‌های اندروید - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - سایر اسمارت‌فون‌ها انجام خواهد داد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

سایر رابط‌های کاربری چینی مثل EMUI و ColorOS در حال حاضر از منوی اپلیکیشن استفاده می‌کنند، بنابراین وقت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - آن بود که شیائومی برای قرار دادن این قابلیت در رابط کاربری خود اقدام کند. به علاوه قرار است قابلیت میانبرهای اپلیکیشن (app shortcuts) هم توسط شیائومی به اجرا در بیاید، قابلیتی که پیشتر برای اندروید نوقا معرفی شده بود.

میانبرهای اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد تا با لمس طولانی، اپ‌های خاصی را اجرا کند. مثلا اجرای لیست موسیقی‌های محبوب در اسپاتیفای یا انتقال مستقیم به صفحه نوشتن ایمیل در جیمیل. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - در حال حاضر هیچ صحبتی از زمان اجرای این امکانات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - در MIUI نشده، اما ممکن است - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - در MIUI 11 که سال آینده عرضه خواهد شد شاهد انتشار این قابلیت‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone