🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27894.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کشف باگ‌های خطرناک لینوکس با امکان دسترسی از راه دور

نتفلیکس چندین آسیب پذیری در سیستم عامل های FreeBSD و لینوکس یافته که به هکرها امکان ایجاد اختلال در ارتباط سرورها از راه دور را می دهد. این آسیب پذیری ها به بخشی از هسته لینوکس مربوط ...

نتفلیکس چندین آسیب پذیری در سیستم عامل های FreeBSD و لینوکس یافته که به هکرها امکان ایجاد اختلال در ارتباط سرورها از راه دور را می دهد. این آسیب پذیری ها به بخشی از هسته لینوکس مربوط است که ارتباطات پروتکل TCP تحت شبکه را مدیریت می کند.

اصلی ترین آسیب پذیری بین موارد کشف شده که با کد CVE-2019-11477 و با نام SACK Panic شناخته می شود می تواند بر نسخه های 2.6.29 کرنل لینوکس یا بالاتر اثر بگذارد. هکرها می توانند با سوء استفاده از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - این آسیب پذیری رشته هایی از SACK به کامپیوتر هدف ارسال کرده و شرایط kernel panic - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - ایجاد کنند؛ شرایطی که سیستم ها با مشکل مواجه می شوند و به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. به این ترتیب چنین حملاتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - می تواند به منع سرویس (DoS) منجر شود. باید اشاره کرد که SACK مکانیزمی است که برای بهبود ناکارآمدی ایجاد شده به دلیل از دست رفتن بسته ها در شبکه کاربرد دارد.

نتفلیکس این آسیب پذیری ها را در رده بحرانی قرار داده و جزئیاتی از این باگ ها را منتشر کرده است. البته ردهت معتقد است که SACK Panic در رده آسیب پذیری های مهم (غیر بحرانی) به حساب می آید و سه مورد دیگر هم در رده متوسط دسته بندی شده اند. احتمال می رود دلیل اینکه نتفلیکس این آسیب پذیری را جدی تر می گیرد به خدمات این شرکت مربوط باشد. در صورتی که هکرها بتوانند از راه دور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - به سیستم های سرویس استریم ویدیوی نتفلیکس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - در سرورهای آمازون دسترسی پیدا کرده و آنها را متوقت کنند این شرکت با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد. البته آمازون اعلام کرده که برای سه مورد از این آسیب پذیری ها به روز رسانی منتشر کرده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان

سه باگ دیگر شامل موارد زیر هستند:

  •  CVE-2019-11478  از نوع SACK - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - Slowness که بر لینوکس 4.15 و پایین تر اثر می گذارد.
  • CVE-2019-5599 یک آسیب پذیری دیگر از نوع SACK Slowness که بر FreeBSD نسخه 12 تأثیر می گذارد.
  •  CVE-2019-11479 که می تواند منجر به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - مصرف بیش از اندازه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - منابع شود.

این آسیب پذیری ها با نحوه مدیریت پکت های TCP SACK با حداکثر اندازه سگمنت کم (MSS) مرتبط هستند و بر آن تأثیر می گذارند. حداکثر اندازه سگمنت به طور ساده مشخص می کند که چه مقدار داده می تواند داخل یک بسته قرار بگیرد.

به گفته متخصصان یک هکر از راه دور می توند با تنظیم حداکثر اندازه سگمنت یک اتصال TCP به کمترین مقدار (48 بایت) و ارسال رشته ای از پکت های SACK چنین مشکلی را ایجاد کند. پایین ترین مقدار برای MSS تنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - 8 بایت از داده را در سگمنت باقی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - می گذارد و این موضوع می تواند به افزایش تعداد سگمنت های TCP مورد نیاز برای تمامی داده منجر شود و منع سرویس را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ردهت تأثیر مشکل این آسیب پذیری ها در حال حاضر محدود به منع سرویس است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - و نمی تواند برای دستیابی غیر مجاز به داده ها به کار برود.

علاوه بر این به سازمان هایی که از تعداد بالایی از کامپیوترهای مبتنی بر لینوکس بهره می برند اخطار داده شده که بلافاصله - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - پس از به ارائه به روز رسانی های امنیتی مرتبط با این آسیب پذیری ها، اقدام به نصب آنها کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone