🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27896.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن کمک به ناشنوایان هاناپ؛ روی مثبت تکنولوژی

«هاناپ» در تعریفی خلاصه، روی مثبت تکنولوژی است. تکنولوژی پتانسیل‌های جدیدی برای ِیک زندگی راحت‌تر را به وجود آورده و هاناپ هم با استفاده از همین پتانسیل‌ها سعی کرده به قشری کمک کند که شاید ...

«هاناپ» در تعریفی خلاصه، روی مثبت تکنولوژی است. تکنولوژی پتانسیل‌های جدیدی برای ِیک زندگی راحت‌تر را به وجود آورده و هاناپ هم با استفاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - از همین پتانسیل‌ها سعی کرده به قشری کمک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند که شاید در صنعت اپلیکیشن‌سازی ایران، جایگاه درستی به آن‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - اختصاص داده نشده باشد.

چند برنامه داخلی برای کمک به ناشنوایان می‌شناسید؟ یا چه‌قدر اپلیکیشن‌های ایرانی برای ناشنوایان بهینه شده‌اند؟ هاناپ اگرچه نمی‌تواند کمبود اپ‌های این دسته از مخاطبین گوشی را یک تنه جبران کند ولی می‌تواند نیازهای کاربرانش را تا حدی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - برطرف سازد و حتی به عنوان جریانی، این ساخت و بهینه‌سازی اپ برای جامعه مخاطبین بیشتر را استارت بزند.تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان

ساز و کار هاناپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - خیلی ساده است. هاناپ به عنوان یک اپلیکیشنی ارتباطی، سعی دارد تا کاربر را از اتفاقات محیط باخبر کرده و همچنین او تعاملات راحت‌تری با بقیه داشته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - باشد. در بخش اول می‌توان صداهای مختلف را در برنامه ضبط کرد تا هر وقت گوشی آن صدا را تشخیص داد، در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - همان لحظه نوتیفیکیشنی ارسال شود.

در تست‌هایی که داشتیم، این بخش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - عملکرد حساسی داشت و سریع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - به صداها واکنش نشان می‌داد. از طرفی برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده تا با استفاده بیشتر، عملکردش هم خود به خود بهبود یابد. فقط مشکلی که وجود دارد، این است که صداها را خودتان دستی باید وارد کنید. این وارد کردن دستی صدا ویژگی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدی نیست.

می‌توانید هر چیزی را با اسم و آیکون خودش به برنامه اضافه کنید. اما نکته اینجاست که اگر سازنده یک سری صدای پیش فرض برای برنامه در نظر می‌گرفت و در کنار آن می‌شد صداهای دلخواه و متفاوت را هم اضافه کرد، دیگر نیازی نبود هر دفعه صداهای جدید را در اپلیکیشن قرار بدهیم.

برای دومین بخش مهم هاناپ که تعامل با بقیه است و در خود اپ «مترجم» نام دارد، سازنده از دستیار هوشمند گوگل استفاده کرده تا حرف‌ها تبدیل به جمله بشوند. بنابراین هر وقت کسی داشت صحبت می‌کرد، کافیست دکمه ضبط را بزنید تا سیستم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - همزمان حالت متنی جملات را هم نمایش بدهد. کمبود این بخش به نبود تعامل دو نفره بازمی‌گردد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه از ساعت هوشمند هم پشتیبانی می‌کند.

طرف مقابل صحبت‌هایش تبدیل جمله شده و در یک محیط اپلیکیشن پیام‌رسان مانند این جمله‌ها نشان داده می‌شوند. همچنین با رفتن به تاریخچه می‌توان آخرین حرف‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - تبدیل شده به متن را دید؛ تا اینجا که مشکلی ندارد. در واقع ضعف بخش تعامل هاناپ جایی خودش را لو می‌دهد که کاربر نمی‌تواند درون برنامه جمله‌ای بنویسد.

در یک تعامل دو نفره، دو طرف با یکدیگر صحبت می‌کنند. با این حال بعد از اینکه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - حرف‌ها در محیط اپلیکیشن به نمایش درآمدند، فرد ناشنوا قابلیت این را ندارد تا با نوشتن جمله به آن‌ها واکنش نشان بدهد. البته در گفت‌وگویی که با «حمیدرضا محترم» بنیان‌گذار استودیوی سازنده اپلیکیشن داشتیم او خبر از آپدیت‌های جدیدتر برای برنامه داد و امیدواریم این قابلیت نوشتن هم یکی از آن‌ها باشد.

هرچند دو بخش بالا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - مهمترین کاربرد هاناپ هستند اما برنامه یک ویژگی جالب دیگر هم دارد که فعلا در مرحله آزمایشی به ‌سر می‌برد: بارکد. تیم سازنده هاناپ با این ویژگی در تلاش است تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - لذت موزه‌گردی و تماشای صنایع دستی را برای ناشنوایان هم فراهم کند. چگونه؟ در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - این روش داخل بعضی موزه‌ها بارکدهایی وجود دارد که اگر کاربر به وسیله برنامه آن‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - را اسکن کند، ویدیویی به نمایش درخواهد آمد و توضیحات مربوط به آن اثر یا موزه را به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - زبان اشاره توضیح می‌دهد.

البته اینکه ایده بارکد هاناپ چه‌قدر بتواند موفق باشد، به استقبال بقیه بستگی دارد. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای ساخت این ویدیوها خود مرجع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - باید با تیم سازنده همکاری کند. فعلا تیم سازنده تست این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - ویژگی را در استان فارس آغاز کرده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان

هاناپ اگرچه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - برنامه بدون نقصی نیست ولی با دست گذاشتن روی یک زندگی ساده‌تر و تلاش‌هایی که در این زمینه می‌کند، گزینه خوبی برای افراد کم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - شنوا یا ناشنوا به‌شمار می‌رود. اگر می‌خواهیم از این دسته اپلیکیشن‌ها بیشتر در سبد مارکت‌ها ببینیم، بهترین و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم حمایت است. چیزی که خود سازنده هم در گفت‌وگو با دیجیاتو به آن اذعان داشت:

حق جامعه ناشنوایان استفاده از تکنولوژی است. اگر استارتاپ‌ها دوست دارند تا پلتفرم‌شان برای ناشنوایان مناسب‌سازی بشود، ما دوست داریم این وظیفه را به‌عهده بگیریم تا این جامعه مخاطبین هم از تکنولوژی بهترین بهره را ببرند.

حمیدرضا محترم در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد که آن‌ها مشغول کار روی دو اپلیکیشن دیگر نیز برای ناشنوایان هستند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان

هاناپ

سازنده: شرکت کوشا ناشنوایان پرتو تهران قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone