🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27887.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ادعای رسانه‌های آمریکایی: نفوذ هکرها به سامانه تسلیحاتی و موشکی ایران

بنا بر ادعای رسانه های آمریکایی ارتش این کشور پنجشنبه گذشته در واکنش به سرنگونی پهپاد تجسسی خود، سامانه موشکی ایران را با اجرای حملات سایبری از کار انداخته است. به گزارش واشنگتن پست این ...

بنا بر ادعای رسانه های آمریکایی ارتش این کشور پنجشنبه گذشته در واکنش به سرنگونی پهپاد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - تجسسی خود، سامانه موشکی ایران را با اجرای حملات سایبری از کار انداخته است.

به گزارش واشنگتن پست این حملات سایبری که با چراغ سبز ترامپ صورت گرفته، سیستم های کامپیوتری کنترل حملات موشکی و راکتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با موفقیت از کار انداخته اند. به گفته دو منبع آگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - که نخواسته اند نامشان فاش شود، عملیات مذکور پنجشنبه هفته گذشته و توسط واحد فرماندهی سایبری آمریکا صورت گرفته اما مقدمات آن از هفته ها قبل آماده شده بود.

مقامات رسمی در اینباره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - اظهار نظر نکرده‌اند

برخی منابع مدعی شده اند که حملات مذکور در پاسخ به سرنگونی پهپاد «گلوبال آر کیو- ۴ هاوک» و با هماهنگی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) صورت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - گرفته اما برخی دیگر هدف آن را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - یک گروه اطلاعاتی وابسته به سپاه پاسداران ذکر کرده اند. این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - حملات علی رغم از کار انداختن سیستم های موشکی، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - تلفات جانی در پی نداشته است. تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر  داراب استان فارس

مقامات کاخ سفید و مسئولان واحد فرماندهی سایبری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - از اظهار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - نظر در این باره خودداری کرده اند. «الیسا اسمیت»، سخنگوی پنتاگون هم در این باره گفته: «سیاست ما و امنیت عملیات ایجاب می کند که درباره حملات سایبری یا جاسوسی اظهار نظر نکنیم». از طرف دیگر تاکنون مسئولان نظامی یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - دولتی ایران این حملات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - را تایید یا تکذیب نکرده اند.

«توماس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - باسرت»، مشاور امنیت داخلی سابق ترامپ و از دستیاران ارشد دولت بوش درباره این حمله گفته: «این عملیات با تهدیدات سایبری فزاینده ایران مقابله کرده و به امنیت کشتی ها و ارتش آمریکا در تنگه هرمز کمک می کند».

بهمن ماه سال گذشته نیز  آمریکایی ها مدعی نفوذ به سیستم موشکی ایران و مختل کردن آن شدند اما سردار «امیرعلی حاجی زاده»، فرمانده نیروی هوافضای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - سپاه پاسداران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - آنرا بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ خواند. با این حال وی تاکید کرد که در آن زمان آمریکا با ارسال برخی وسایل و قطعات خاص به دنبال نفوذ به ساختار تسلیحاتی کشور بوده که با شکست همراه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone