🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35746.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از تکنولوژی فراصوت در حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

چند وقتی است که شایعاتی زیادی درباره تلاش سامسونگ برای پیاده سازی حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی نوت 9 شنیده می شود. حال گزارشاتی منتشر شده که نشان می ...

چند وقتی است که شایعاتی زیادی درباره تلاش سامسونگ برای پیاده سازی حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر پرچمدار بعدی اش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - یعنی گلکسی نوت 9 شنیده می - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - شود.

حال گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت تکنولوژی فراصوت مورد نیاز برای این منظور را توسعه داده است اما از آنجایی که فرصت کافی برای به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - کار گیری آن در گلکسی نوت ۹ وجود ندارد این احتمال مطرح شده که اس ۱۰ اولین محصول سامسونگ باشد که همراه با این فناوری عرضه می گردد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران

همانطور که قبلا در خبرها خواندید شرکت‌های ویوو و هواوی، با همکاری شرکت سینپتیکز موبایل هایی با حسگرهای اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر به بازار عرضه کرده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - اند.

با این حال در گزارش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید اشاره شده که قضیه برای پرچمداران - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - بعدی سامسونگ قدری تفاوت دارد چرا که این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - کمپانی کره‌ای قصد دارد از تکنولوژی فراصوت برای حسگر‌های اثر انگشت زیر نمایشگرش استفاده کند. اینگونه اسکنر‌ها از دقت بیشتری بهره می‌برند اما تولید آنها نیز بسیار پر هزینه است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران

نشریه کره‌ای چوسان مدعی شده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - که سامسونگ حاضر است پروسه‌ی تحقیقاتی برای توسعه تکنولوژی مناسب را قدری طولانی تر نماید و این حسگر‌ها را به گلکسی اس 10 انتقال دهد تا بتواند از حسگر‌های بهتری در نمایشگر تمامی محصولاتش استفاده کند.

با اینکه خبر به تعلیق درآمدن یک ویژگی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - چندان هم برای دوستداران تکنولوژی خوشایند به شمار نمی‌رود اما با مشاهده‌ی سرعت پایین اسکنر‌ اثرانگشت در موبایل های بهره مند، می توان علت این تصمیم سامسونگ را درک کرد.

اسکنر‌های تعبیه شده زیر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگر موبایل‌های شرکت‌های ویوو و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - هواوی با اینکه ظاهری زیبا به گوشی‌ها داده‌‌اند اما از انواع متداول فعلی عملکرد ضعیفتری داشته و پروسه‌ی اسکن اثر انگشت با آنها مدت بیشتری طول می‌کشد.

 

تماشا کنید: ویوو اولین موبایل با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را ساخته است [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone