🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35740.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس [تماشا کنید]

تلفن‌های خراب پبسیار خطرناکند حتی برخی اوقات ممکن است که اتفاقات عجیبی برای این تلفن‌ها بیفتند که مسئله را از یک تلفن هوشمند خراب کوچک به یک حادثه‌ی ناگوار بزرگ تبدیل کند. به تازگی چنین ...

تلفن‌های خراب پبسیار خطرناکند حتی برخی اوقات ممکن است که اتفاقات عجیبی برای این تلفن‌ها بیفتند - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که مسئله را از یک تلفن هوشمند خراب کوچک به یک حادثه‌ی ناگوار بزرگ تبدیل کند. به تازگی چنین اتفاقی در آمریکا رخ داده و یک آیفون 6 اس معیوب آتش گرفته است.

گزارش شده که دوربین‌های امنیتی، این اتفاق را که در یک مغازه تعمیر تلفن‌‌همراه واقع در لاس وگاس رخ داده است به طور کامل ضبط کرده اند. با مشاهده‌ی این ویدیو متوجه می‌شویم که یک تلفن معیوب چه خطراتی می‌تواند داشته باشد.

در ویدیو‌ی اشاره شده، کارمندی پشت یک میز نشسته که ناگهان شیئی روی آن میز - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - منفجر شده و آتش می‌گیرد. منبع اصلی آتش گرفتگی در این ویدیو مشخص نیست اما گزارش شده که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک آیفون 6 اس معیوب سرمنشاء این اتفاق بوده است.

البته این اولین باری نیست که یک آیفون آتش می‌گیرد و پیش از این، اتفاق مذکور بارها رخ داده چرا که باتری لیتیومی آنها در صورت آسیب دیدن ممکن است مشتعل شده و بسوزند. البته اطلاعات آنچنان زیادی از آیفون 6 اس سوخته شده موجود نیست، تنها مشخص شده که این وسیله در دست تعمیر بوده است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که باتری این موبایل پیش از تعمیر یا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در همین پروسه آسیب دیده باشد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان

دلیل دیگر این اتفاق می‌تواند قرار گرفتن این گجت در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجاورت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوای گرم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باشد چرا که اپل پیش از این گفته بود اگر موبایل هوشمندی از محصولات ان شرکت طی مدت طولانی در مجاورت هوای گرم باشد ممکن است آسیب‌های طولانی مدتی به باتری‌اش وارد آمده و خراب شود. همانطور که می‌دانید آب و هوای لاس وگاس - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرم و شرجی است. به همین علت ممکن است تلفن همراه یاد شده پس از مدتی کارکرد مطلوب، دچار مشکل شده و باتری‌اش به علت گرمای زیاد خراب شده باشد.

به هر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حال رخ دادن این اتفاق، یادآوری خوبی برای کاربران است که به خوبی از گوشی خود و مخصوصاً باتری آن مراقبت کرده تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

 

تماشا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنید: انفجار یک آیفون 6 پلاس در فروشگاهی استرالیایی [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone