🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35738.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه حسگر اثر انگشت فراصوت زیر نمایشگر است

اخیراً گزارش شده بود که سامسونگ تکنولوژی فراصوت مورد نیاز برای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را توسعه داده و احتمالاً قصد دارد آن را در گوشی گلکسی اس 10 تعبیه کند. اکنون منبعی کره ...

اخیراً گزارش شده بود که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ تکنولوژی فراصوت مورد نیاز برای حسگر اثر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - انگشت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زیر نمایشگر را توسعه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده و احتمالاً قصد دارد آن را در گوشی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 10 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعبیه کند. اکنون منبعی کره ای گزارش کرده که اپل نیز در حال کار روی این فناوری است.

در حال حاضر کمپانی های چینی سازنده گوشی های هوشمند که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برند، از فناوری اپتیکال استفاده می کنند. بر اساس این فناوری نوری به انگشت کاربر تابیده می شود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و به این ترتیب امکان خواندن شکل اثر انگشت مهیا می شود.

فناوری فراصوتی که توسط سامسونگ، اپل و کوالکام توسعه داده شده، جزئیات کوچکی از پوست را دریافت می کند، در حالی اجزای آن نیز گران قیمت تر هستند.

گفته می شود که دستگاه های تشخیص بیومتریمک مافوق صوت بسیار دقیق تر از نمونه های اپتیکال هستند. همچنین فراموش نکنیم که فناوری سومی به نام تکنولوژی خازنی نیز وجود دارد که تغییرات الگوهای الکتریکی را تشخیص داده و با اثر انگشت ها تطابق - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می دهد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

سامسونگ در ابتدا قصد داشت فناوری فراصوت مورد بحث را در گلکسی نوت 9 تعبیه کند، با این حال از آنجایی که فرصت کافی برای به کار گیری آن در نوت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9 وجود ندارد این احتمال مطرح شده که گلکسی اس 10 اولین محصول سامسونگ باشد که از این فناوری بهره می برد.

همچنین به نظر می رسد بر خلاف کمپانی های دیگر که ساخت اجزای مورد نیاز برای این فناوری را به دیگران می سپارند، سامسونگ آن را برای خود حفظ کند. به نظر می رسد دلیل این موضوع استفاده از این تکنولوژی در دستگاه هایی فراتر از گوشی های هوشمند باشد. کمپانی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کره ای انتظار دارد در آینده اسکنرهای مورد بحث در خودروها و لوازم خانگی به کار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روند.

موسسه مالی «KTB Investment & Securities» اعلام کرده که انتظار دارد در سال 2019 به تعداد 100 میلیون حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر روانه بازار شود. این میزان برای سال 2020 به تعداد 210 میلیون افزایش خواهد یافت. همچنین به نظر می رسد در بهترین حالت در آیفون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های سال 2019 شاهد تعبیه حسگرهای اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر باشیم.

 

تماشا کنید: ویوو اولین موبایل با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ساخته است [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone