🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31876.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گفتگو با مدیرکل حقوقی سازمان فناوری؛ آیا اپل در برابر ایران ایستاده است؟

بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی در روزهای اخیر دسترسی مستقیم خود به کاربران آیفون را از دست داده‌اند و فعلا به راه‌کارهای موقت مانند وب‌اپلیکیشن روی آورده‌اند. علت این مسئله، استفاده استارت‌آپ‌ها و بانک‌های ایرانی از روش ...

بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی در روزهای اخیر دسترسی مستقیم خود به کاربران آیفون را از دست داده‌اند و فعلا به راه‌کارهای موقت مانند وب‌اپلیکیشن روی آورده‌اند. علت این مسئله، استفاده استارت‌آپ‌ها و بانک‌های ایرانی از روش دانلود مستقیم اپلیکیشن، در قالب گواهی سازمانی بوده است؛ نوعی از گواهی که اپل در روزهای اخیر رسماً اعلام کرده بود تخلف‌ها در آن را بررسی می‌کند. با این حال «محمدجعفر نعناکار»، مدیرکل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عقیده دارد که این تمام ماجرا نیست.

نعناکار که اخیراً در توییتر اعلام کرده است این اقدام اپل شروع یک جنگ تجاری مبتنی بر فضای سایبری است، اکنون در گفتگو با دیجیاتو مسئله‌ی حذف گواهی سازمانی اپ‌های ایرانی را اتفاقی فراتر از آنچه در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سطح جهانی رخ داده می‌داند و در همین رابطه می‌گوید:‌ «اتفاقی که برای گواهی‌های درون نهادی افتاده است، فقط برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ایران نبوده است و حتی پای گوگل و فیسبوک یا کشورهای دیگر نیز به این مسئله باز شده است. اما آنچه این اتفاق را برای ایران متمایز می‌کند، محدودیت اپ‌استور برای ایرانی‌هاست. پس تمام اپ‌هایی که در ایران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توسعه داده می‌شود از همین گواهی‌های موقت درون نهادی استفاده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌کنند.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

مدیرکل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حقوقی سازمان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فناوری اطلاعات ایران توضیح می‌دهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که بخشی از اقدام اپل مربوط به گزارشی است که یک شخص «ضد ایرانی» منتشر کرده است: «اتفاقی که اکنون افتاده این است که یک شخص ضد ایرانی، آمده و یک لیست تجمیع شده از گواهی‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درون سازمانی که داخل ایران مورد استفاده است را تهیه و منتشر کرده؛ مخصوصاً در حوزه پرداخت و در واقع اپ‌هایی که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مردم به شکل روزانه با آن تعامل دارند. این لیست به نهادهای مجری در داخل اپل داده شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و آنها هم گواهی‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را باطل کرده‌اند.»

نکته مهم اینجاست که گواهی‌های سازمانی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل برای دانلود مستقیم اپلیکیشن‌ها بدون انتشار آنها در اپ‌استور، صرفاً برای استفاده داخلی سازمان‌هاست اما شرکت‌های ایرانی‌ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به دلیل عدم دسترسی به اپ‌استور، مجبور بوده‌اند برای ارتباط با کاربران آیفون در ایران، از همین روش استفاده کرده و اپل را دور بزنند. با این حال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مدیرکل حقوقی سازمان فناوری عقیده دارد که اپل پیش از این گزارش هم از این نوع استفاده آگاه بوده اما اقدام مستقیمی انجام نمی‌داد:

«من معتقدم قبل از این گزارش‌ هم اپل مطلع بوده که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. به این دلیل که مشخص است این گواهی چندبار استفاده شده و چند کاربر دارد. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پس تمام اطلاعات از قبل هم وجود داشته، اما مسئله اینجاست که وقتی یک گزارش منتشر می‌شود، باید واکنشی هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به آن وجود داشته باشد. شاید در نگاه‌ اول - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گواهی‌های سازمانی سایر کشورها هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مشکل پیدا کرده‌اند، اما باتوجه به شرایط خاص ایران، به نظر می‌رسد این گزارش و لیستی که تهیه شده، کار خودش را کرده است.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نعناکار همچنین در پاسخ به این سوال دیجیاتو که چرا ترکیبی از تمام این اتفاقات را «جنگ تجاری» تعبیر می‌کند، می‌گوید:

«در حال حاضر تقریباً ۷ میلیون دستگاه فعال مبتنی بر سیستم عامل iOS در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ایران وجود دارد. اپل در ایران نمایندگی ندارد و گارانتی هم برای این محصولات از سوی سازنده وجود ندارد. از طرفی ارز قابل توجهی جهت تهیه همین محصولات یک کمپانی خارجی، از ایران خارج شده است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا مردم از این گوشی استفاده کنند. پس به نظر من این جنگ دولت آمریکا با دولت ایران نیست. در واقع دولت آمریکا آمده است و مردم ایران را تحت فشار قرار داده است.»

نعناکار در همین رابطه اضافه کرد: «ما به عنوان یک سازمان دولتی هیچ نفع یا ضرری در استفاده [مردم] از این دستگاه‌ها نداریم. تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما می‌توانیم سطح رضایت‌مندی مردم را بالا یا پایین ببریم؛ برای مثال بگوییم این ابزارها در جهان وجود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد و ما هم مشکلی نداریم تا کاربر ایرانی از آنها استفاده کند. اگر ایران می‌خواست واکنش تندی در سال گذشته و در ماجرای حذف اپلیکیشن‌ها از اپ استور نشان دهد، می‌توانست گوشی‌های آیفون را رجیستر نکند. اما به این دلیل که زندگی مردم با این مسائل دخیل است، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - احساس می‌شود که از نظر حقوقی جنگ را به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سطحی آورده‌اند که دولت را در گوشه رینگ قرار دهند و سطح نارضایتی مردم را افزایش دهند. حالا عده‌ای می‌گویند چرا دولت کاری نمی‌کند، در حالی که اساساً دولت نباید کاری انجام دهد. کسی که هر وسیله‌ای را تهیه می‌کند، باید قواعد بازی‌اش را هم بپذیرد؛ حالا این یا مربوط به شرایط گارانتی است یا ریسک‌هایی که امروز می‌بینیم. پس تمام این موارد در کنار هم از نظر من یک جنگ تجاری است.»

مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران همچنین خبر می‌دهد که راه‌های حقوقی، چه از نظر قانونی و چه از نظر قضایی بررسی خواهد شد و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اقدامات در مراجع یا سازمان‌های بین‌المللی پیگیری خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نکته قابل توجه اینجاست که حتی اگر بخواهیم روند تصمیمات اخیر اپل را غیرمرتبط با ایران، و در سطح جهانی ببینیم، نمی‌توانیم اتفاقات تابستان ۹۶ و حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور را فراموش کنیم؛ همان روندی که باعث شد تا در یک سال و نیم اخیر، کسب‌وکارهای ایرانی به استفاده از گواهی‌های درون سازمانی روی بیاورند. در همان زمان، «محمدجواد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آذری جهرمی» که به تازگی به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انتخاب شده بود، خبر داد که این مسئله به شکل حقوقی پیگیری خواهد شد. اکنون مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ایران در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رابطه با همین پیگیری به دیجیاتو می‌گوید:

«اساساً اقدامات حقوقی می‌تواند سه بخش داشته باشد. یا اقدامات حقوقی است، یا قضایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و یا قانونی. از سوی دیگر مبحثی وجود دارد به نام «تحریم‌های غیرقانونی». این مسئله وجود دارد که اساساً تحریم قانونی داریم یا خیر. حالا نکته‌ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بسیار مهم این است که ما اساساً در جامعه بین‌المللی تحریم قانونی نداریم. به این مفهوم که سازمان ملل ایران را تحریمی نکرده است یا اگر کرده، به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - واسطه برجام، معلق شده است. پس تحریم غیرقانونی تحریمی است که یک کشور علیه یک کشور دیگر، تصویب و اجرا می‌کند. لذا تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تحریم‌های غیرقانونی است و خودش به تنهایی آنها را اعمال می‌کند. ماجرای سال گذشته اپل و اپ استور، مربوط به سیاست‌های تنگاتنگ اپل و کاخ سفید بود. در واقع این شرکت‌ تلاش می‌کند سیاست‌های تحریمی کشورش را در سیاست‌های خودش اعمال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نعناکار توضیح - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌دهد که اکنون یک فرد ایرانی نمی‌تواند اپلیکیشنی برای iOS توسعه دهد و برای انتشار آن از پلتفرم اپ‌ استور اپل استفاده کند؛ همین اتفاق سبب می‌شود تا کاربران ایرانی از بسیاری از جهات محدود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شوند و این همان موضوعی بوده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که وزیر ارتباطات نیز وعده پیگیری بین‌المللی‌اش را در سال ۹۶ داده بود:

«این پیگیری، نمی‌تواند دفعتاً پیگیری قضایی باشد. به این مفهوم که نمی‌شود به محکمه‌ای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مراجعه کنیم و بگوییم اقدام قضایی انجام بده، دستور موقت بده یا سیاست یک شرکت خصوصی را لغو کن. پس می‌رسیم به اقدام حقوقی و قانونی. در این حالت، مسئله بسیار زمان‌بر است چون ابتدا باید ظرفیت‌های جامعه بین‌المللی شناسایی شود و ببینیم با کدام موسسات، سازمان‌ها، انجمن‌های غیردولتی مثل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - NPO یا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - NGOهای بین‌المللی می‌توانیم مکاتبه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنیم. در واقع باید به نوعی از پتانسیل و ظرفیت‌های حقوقی این سازمان‌ها استفاده کرد و فشارهایی را به اپل وارد کرد تا این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرکت مجبور شود خدماتی را به شما بدهد. مثال مرتبط، کیبورد فارسی iOS است چون اساساً نمی‌شد در موردش اقدام قضایی یا حقوقی انجام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داد. اتفاقی که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - افتاد این بود که رایزنی‌هایی با ایرانی‌هایی که مقیم اپل و توسعه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهنده iOS بودند انجام شد. قرار شد اساساً ایران در نظر گرفته نشود، بلکه جامعه ۱۱۰ میلیونی فارسی‌زبانان در تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان و سایر کشورها در نظر گرفته شوند. با این سیاست کیبورد فارسی به iOS اضافه شد و حالا برای اپ استور هم باید اقدام مشابهی انجام شود. قولی که وزیر داده‌اند هم همچنان جاری است، اما با توجه به چالش‌های بین‌المللی، انتخاب بهترین راه زمان بر است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone