🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30745.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک ویدیویی و جعبه‌گشایی از موبایل وان پلاس 6T [تماشا کنید]

عصر امروز کمپانی وان پلاس طی مراسمی در شهر نیویورک از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد. این اسمارت فون جدید در مدل های گوناگون با قیمت هایی معقول عرضه می شود و از ...

عصر امروز کمپانی وان پلاس طی مراسمی در شهر نیویورک از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد. این اسمارت فون جدید در مدل های گوناگون با قیمت هایی معقول عرضه می شود و از مشخصاتی بهره مند شده که قیمت گذاری دستگاه را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - بیش از پیش مقرون به صرفه می کنند.

وان پلاس 6T نخستین موبایل این کمپانی چینی است که همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از راه می رسد و با مشخصاتی مانند نمایشگر امولد، چیپست اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 258 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی احتمالاً هر مشتری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - دیرپسندی را راضی خواهد کرد.

از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - نظر طراحی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - اگرچه تغییرات بسیار محسوسی نسبت به مدل قبلی وان پلاس 6 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - که اوایل امسال عرضه شد به چشم نمی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - خورد، اما طبق روند چند سال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - اخیر می توانید منتظر حاشیه های کمتر در طرفین نمایشگر باشید و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - ضمناً چانه با یخش پایینی نمایشگر هم کاهشی چشمگیر نسبت به موبایل های رقیب داشته است. پرچمدار جدید وان پلاس تا یک هفته دیگر با قیمت پایه 549 دلار روانه بازار می شود. تا آن زمان شما را به تماشای نگاه نزدیک ویدیویی و جعبه گشایی از وان پلاس 6T دعوت می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone