🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31977.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سوگواری برای Paint را فعلا متوقف کنید؛ تصمیم مایکروسافت عوض شد؟

نرم افزار Paint یکی از خاطره انگیز ترین نرم افزار‌های ویندوز محسوب می‌شود. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که دیگر روی این اپلیکیشن کار نمی‌کند و هیچ آپدیتی برای آن عرضه نخواهد شد ...

نرم افزار Paint یکی از خاطره انگیز ترین نرم افزار‌های ویندوز محسوب می‌شود. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که دیگر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روی این اپلیکیشن کار نمی‌کند و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هیچ آپدیتی برای آن عرضه نخواهد شد چرا که کار توسعه‌ی این نرم افزار برای همیشه به پایان رسیده است. اما حالا به نظر می‌رسد که Paint همچنان زنده است.

از دو سال پیش و زمانی که مایکروسافت توقف ادامه‌ی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توسعه این اپلیکیشن را اعلام کرد، یک پیام حاوی هشدار در کنار آن به نمایش در می‌آمد که در آن اعلام شده بود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به زودی Paint 3D جایگزین نرم افزار Paint خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شد.

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برنامه ریزی کرده بود تا این نرم افزار خاطره انگیز را به صورت پیش فرض از روی ویندوز 10 حذف کند تا کاربران را نسبت به استفاده از Paint 3D تشویق کند. البته لازم به ذکر است که قرار بود حتی بعد از حذف این نرم افزار، نسخه‌ای از Paint برای دانلود در مایکروسافت استور در دسترس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قرار بگیرد.

بنابر توییت یکی از کاربران توییتر، در آخرین نسخه از اینسایدر ویندوز 10 (نسخه‌ای که تنها برای افرادی در دسترس قرار می‌گیرد که به صورت داوطلبانه درخواست داده‌اند تا پیش از همه محصولات مایکروسافت را آزمایش کنند) پیام هشداری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که جایگزین شدن Paint را اعلام می‌کرد از نسخه‌ی 19H1 حذف شده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

البته لازم به ذکر است که عدم نمایش این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیام لزوما به معنای ادامه‌ی حیات نرم افزار Paint نخواهد بود اما به هر ترتیب باعث می‌شود تا برخی از طرفداران ۳۳ ساله‌ی این نرم افزار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسبت به ادامه‌ی حیات این اپلیکیشن پرکاربرد و بسیار ساده به صورت پیش فرض در ویندوز 10 امیدوار شوند.

مایکروسافت پیش از این نشان داده که به میزان کارکرد اپلیکیشن‌های خود توسط کاربران توجه ویژه‌ای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد. به همین دلیل هیچ بعید نیست که عدم استقبال کاربران ویندوز 10 از نرم افزار Paint 3D و همچنین ادامه‌ی استفاده از Paint نظر مایکروسافت را تغییر داده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone