🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31143.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

حساب گوگل در توییتر تبلیغ کلاه برداری مبتنی بر بیت کوین را منتشر کرد

حساب رسمی G Suite گوگل در توییتر تبلیغ یک کلاه برداری با استفاده از بیت کوین را منتشر کرده است. اخیراً کلاه برداری های متعددی در توییتر صورت گرفته است. برخی افراد تلاش کرده اند ...

حساب رسمی G Suite گوگل در توییتر تبلیغ یک کلاه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برداری با استفاده از بیت کوین را منتشر کرده است.

اخیراً کلاه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برداری های متعددی در توییتر صورت گرفته است. برخی افراد تلاش کرده اند با سوء استفاده از حساب های کاربری مشابه با نام های افراد مشهور (از جمله ایلان ماسک)، مخاطبان را با وعده هایی از جمله اعطای بیت کوین فریب دهند. اما در این بین برخی از کلاه برداری ها با هک کردن تعدادی حساب رسمی انجام شده است. یکی از حساب های کاربری گوگل در توییتر از همین قربانی ها بوده است.

حساب کاربری G Suite گوگل را می توان بزرگترین هدف این کلاه برداری ها نامید. این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - حساب به طور معمول به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - ترویج خدمات ابری گوگل می پردازد و البته این بار توییتی تقلبی با این مضمون را منتشر کرده: «گوگل به تمامی افراد جامعه 10 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - هزار بیت کوین می دهد. ما تصمیم گرفته ایم بزرگترین اهدای ارز مجازی در جهان را انجام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - دهیم».

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان

اکنون این توییت کاملاً از توییتر حذف و گفته شده که هیچ پولی به کیف پول های بیت کوین مرتبط واریز نشده است. در این رابطه توییتر با انتشار بیانیه ای به وبسایت ورج اعلام کرده که با توجه به موضوع هک های اخیر، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - این شرکت نحوه مقابله با کلاه برداری های ارز مجازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را بهبود داده و قصد دارد در آینده در زمینه ابزارهایی برای مقابله با اسپم ها سرمایه گذاری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone