🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22371.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به عملکرد استارتاپ‌های مورد حمایت مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در روزهای کرونا

سال ۹۶ بود که مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های اخیر میزبان استارتاپ‌های مختلفی بوده است. اما با شیوع کرونا، استارتاپ‌های فعال در حوزه درمان و آموزش برای عبور از ...

سال ۹۶ بود که مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های اخیر میزبان استارتاپ‌های مختلفی بوده است. اما با شیوع کرونا، استارتاپ‌های فعال در حوزه درمان و آموزش برای عبور از این بحران نقش مهمی دارند. این مرکز فناوری از تعدادی از این استارتاپ‌ها حمایت کرده‌ است.

با ورود به چهار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - سالگی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر و همچنین شیوع کرونا در کشورمان، نگاهی به تعدادی از استارتاپ‌های فعال در حوزه درمان و آموزش این مرکز خواهیم داشت.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس

بهزی

استارتاپ بهزی از اولین تیم‌های استارتاپی در این مرکز فناوری است. این استارتاپ در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - حوزه عرضه خدمات مکمل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - درمان شامل آموزش خود مراقبتی، ارتباط با پزشک و پایش مستمر بیماران فعالیت دارد. در دوره شیوع کرونا، این استارتاپ توانسته به بیماران و کادر درمان، خدمات ارائه دهد. از خدمات آن می‌توان به کاهش مراجعات حضوری، آموزش رفتارهای صحیح خود مراقبتی، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - مهارت‌های شرایط قرنطینه، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - پایش و پیگیری علائم افراد برای تشخیص زودهنگام و جمع آوری و حفظ داده‌های کمی و کیفی اشاره کرد.

بهزی با رشد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - ۳۸۰ درصدی در دوران شیوع کرونا و بیش از ۳۴۲ هزار بار پایش بیماران در این دوران، توانسته خدمات مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد. خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش بیماران مبتلا به کرونا توسط این استارتاپ کاملا رایگان است.

زوپ

زوپ یکی از دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - از استارتاپ‌های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - فعال در حوزه درمان محسوب می‌شود که مورد حمایت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - مرکز فناوری سامسونگ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - امیرکبیر است. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - در روزهای شیوع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - کرونا، این استارتاپ توانسته با ویزیت و مشاوره آنلاین، امکان ارتباطی تصویری بیماران با پزشکان را فراهم کند و مراجعه حضوری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - بیماران کاهش پیدا کند.

زوپ در دوران شیوع کرونا عملکرد موفقی داشته. این استارتاپ در این دوره با رشد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - ۳ برابری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - ثبت نام، افزایش ۶ برابری مشاوره‌های آنلاین پزشکی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - و حضور بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال و ۱۲۰۰ پزشک روبه‌رو شده. این استارتاپ با کد تخفیف کرونا، مشاوره متنی خود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - در ارتباط با بیماری کرونا را به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار می‌دهد.

ایسمینار

ایسمینار در دوران شیوع قرنطینه توانسته رشد ۵ برابری را تجربه کند. کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - توسط این سرویس، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - بدون حضور فیزیکی در سمینارها شرکت کنند. روزانه حدود ۲۵۰ وبینار در این پلتفرم برگزار می‌شود و بیش از ۶۰ هزار کاربر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - فعال دارد. در حال حاضر این پلتفرم ثبت نام بسیاری از وبینارهای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این استارتاپ با حمایت مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در سال‌های اخیر رشد مناسبی را تجربه کرده. توسط این پلتفرم می‌توانید به تجهیزات موردنیاز خود برگزاری وبینار آنلاین دسترسی پیدا کنید.

اُتیچر

اُتیچر یکی دیگر از استارتاپ‌هایی بوده که با حمایت مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر رشد پیدا کرده. این پلتفرم آموزش آنلاین از فروردین 96 فعالیت خود را آغاز کرده و زبان‌آموزان می‌توانند بدون حضور فیزیکی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - در کلاس، به صورت زنده با اساتید در ارتباط باشند. کاربران می‌توانند در این پلتفرم با توجه به رزومه استاد، نظرات کاربران دیگر و هزینه هر جلسه، استاد و کلاس موردنظر خود را انتخاب کنند.

هم اکنون نزدیک به هزار استاد و بیش از ۳۰ هزار زبان‌آموز از این پلتفرم استفاده می‌کنند. این استارتاپ با شیوع کرونا و تعطیلی کلاس‌های فیزیکی، امکان برگزاری آنلاین و رایگان کلاس‌ها را برای اساتید فراهم کرده است. اُتیچر با تخفیف ۱۵ درصدی، توانسته در این مدت رشدی ۲۰ برابری داشته باشد.

سامسونگ در دهمین دوره پذیرش استارتاپ‌های ایرانی امیدوار است بتواند حامی ایده‌ها در عرصه‌های مختلف علمی باشد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - و به رشد و توسعه فعالیت آن‌ها کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone