🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17956.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ریزر Blade Stealth 13 با پردازنده تایگر لیک اینتل و نمایشگر OLED از راه رسید

ریزر Blade Stealth 13 یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ محبوب در بازار محسوب می‌شود که اخیرا ریزر برای آن نمایشگر OLED و پردازنده نسل یازدهم اینتل را درنظر گرفته است. ریزر در اولین رویداد «RazerCon» از ...

ریزر Blade Stealth 13 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ محبوب در بازار محسوب می‌شود که اخیرا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - ریزر برای آن نمایشگر OLED و پردازنده نسل یازدهم اینتل را درنظر گرفته است.

ریزر در اولین رویداد «RazerCon» از اعمال چنین تغییراتی خبر داد و اکنون این اولترابوک گیمینگ را می‌توان با پردازنده اینتل Core i7-1165G7 سفارش داد که یکی از پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - نسل یازدهم اینتل محسوب می‌شود.

این پردازنده دارای فرکانس پایه ۲.۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۷ گیگاهرتز بوده و توان طراحی حرارتی برابر ۲۸ وات دارد که در مقایسه با پردازنده نسل دهم موجود در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - این محصول فرکانس و توان طراحی حرارتی بالاتری دارد.

ریزر Blade Stealth 13 از این پس با نمایشگر لمسی OLED با رزولوشن فول اچ دی و رفرش ریت ۶۰ هرتز نیز به فروش می‌رسد. این پنل قادر به پوشش ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است که آن را تبدیل به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - انتخابی مناسب برای افراد حرفه‌ای می‌کند. ریزر برای گیمرها همچنان نمایشگر مات با رفرش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - ریت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۲۰ هرتز را عرضه می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان

در کنار تغییرات پردازنده و نمایشگر، این لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - دو پورت تاندربولت ۴ نیز مجهز شده که باعث افزایش سرعت انتقال اطلاعات شده و از دو نمایشگر با رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. ریزر Blade Stealth 13 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - در زمینه صوتی نیز بهبودهایی را تجربه کرده و حالا به چهار اسپیکر همراه «THX Spatial Audio» و چهار میکروفن مجهز شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

سایر مشخصات این محصول تغییری نکرده‌اند که به معنای استفاده از ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله، کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1650 Ti Max-Q با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌شود. این محصول از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و کیبورد آن نیز مانند گذشته قادر به پشتیبانی از نورپردازی «Chroma» سازنده خود است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان

این لپ‌تاپ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - جدید از ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شود. نمونه مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار و مدل دارای نمایشگر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - OLED با قیمت ۱۹۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone