🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17942.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رکورد سرویس دهی همزمان همراه اول به 60 میلیون مشترک

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور توانسته با تعیین چشم‌انداز «تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال»، ...

همراه اول - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - تلفن همراه کشور توانسته با تعیین چشم‌انداز «تبدیل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال»، سرویس دهی شبکه اش را بیش از پیش ارتقا دهد.

طبق جدیدترین آمارها، با ظرفیت سازی صورت گرفته در سال های اخیر، تعداد سرویس‌گیرندگان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - همزمان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - از شبکه همراه اول از مرز 60 میلیون مشترک گذشته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - است که حدود 71 درصد از جمعیت کشور را شامل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - می شود.

سرویس دهی همزمان همراه اول در سال 1396 برای حدود 48 میلیون مشترک انجام شده که در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - سال جاری نسبت به سال مذکور حدود 25 درصد افزایش داشته است. همچنین طبق - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - این گزارش، در سه ماهه نخست سال جاری، همراه اول به دلیل ظرفیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - سازی صورت گرفته در شبکه و پوشش گسترده، میزبان بیش از 8 میلیون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - مشترک ایرانسل و 3.5 میلیون مشترک رایتل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone