🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17937.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ احتمالا به هسته قدرتمند Cortex-X1 مجهز می‌شود

چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ به احتمال زیاد در آینده نزدیک معرفی می‌شود و در حالی که انتظار داشتیم تنها پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ به هسته Cortex-X1 مجهز شود، به نظر می‌رسد تراشه سامسونگ نیز از این هسته‌ ...

چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ به احتمال زیاد در آینده نزدیک معرفی می‌شود و در حالی که انتظار داشتیم تنها پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ به هسته Cortex-X1 مجهز شود، به نظر می‌رسد تراشه سامسونگ نیز از این هسته‌ بهره می‌برد.

افشاگر معروف دنیای فناوری، «Ice Universe» در بنچمارک گیک بنچ موفق به کشف کد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - ۳۳۹۶ شده که پس از تبدیل آن، با عدد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - d44 مواجه می‌شود و با بررسی این عدد به این موضوع پی می‌برد که مربوط به هسته Cortex-X1 است. با توجه به این موضوع، چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ احتمالا به هسته Cortex-X1 مجهز می‌شود.

در گذشته نتایج بنچمارک گلکسی S21 پلاس به پردازنده سامسونگ با ترکیب ۱ + ۳ + ۴ هسته اشاره کرده بودند که انتظار می‌رود هسته اول، Cortex-X1 باشد. پس از مدتی مشخص شد که این هسته با فرکانس نزدیک به ۳.۰۰ گیگاهرتز کار می‌کند که احتمال تجهیز پردازنده جدید سامسونگ به هسته قدرتمند ARM را افزایش داد.

با توجه به این موضوع که چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۵ با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسند و هردو به هسته Cortex-X1 مجهز می‌شوند، آیا تفاوت عملکردی میان آن‌ها وجود خواهد داشت؟

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان

این احتمال وجود دارد که فرکانس اسنپدراگون ۸۷۵ بالاتر از نماینده سامسونگ باشد چرا که کوالکام اعلام کرده پردازنده آینده خود را در سطح نرم افزاری بهینه می‌کند که طبق شنیده‌ها، این بهینه‌سازی برای گوشی گیمینگ این شرکت صورت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌گیرد. شاید کوالکام این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - سطح از بهینه‌سازی را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - در اختیار شرکای خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - دهد.

در حال حاضر نمی‌توان چندان به این اطلاعات اطمینان کرد، با این حال در آینده نزدیک با معرفی پردازنده جدید سامسونگ می‌توانیم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - عملکردش را با چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ و همچنین A14 Bionic اپل که در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مورد استفاده قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌گیرد و قدرت آیپد ایر ۴ را تامین می‌کند، مقایسه کنیم. اگزینوس ۲۱۰۰ همچنین باید مشکلات موجود در چیپ اگزینوس ۹۹۰ را نیز برطرف کند تا کاربران کمتر آن را مورد انتقاد قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone