🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17964.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: اطلاعات بانکی ۳۰ هزار کاربر سایت جعلی سامانه سجام به سرقت رفته است

رییس پلیس فتا از سرقت اطلاعات بانکی ۳۰ هزار کاربر ثبت نام شده در سایتی جعلی شبیه به سامانه سجام و کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی از ۱۴۰۰ نفر این افراد توسط یک تیم هفت نفره ...

رییس پلیس فتا از سرقت اطلاعات بانکی ۳۰ هزار کاربر ثبت نام شده در سایتی جعلی شبیه به سامانه سجام و کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی از ۱۴۰۰ نفر این افراد توسط یک تیم هفت نفره خبر داد. افراد کلاهبردار با ساختن یک سایت مشابه سجام، کاربران را به داخل آن کشانده و از آنها کلاهبرداری می‌کردند. به گفته او با اقدامات فنی و قضائی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - پلیس سایبری کشور، اعضای باند این کلاهبرداری دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا ناجا خبر داده هنگام دستگیری مجرمان، بانک اطلاعاتی از ۳۰ هزار حساب هموطنان و تعداد ۳ دستگاه خودرو به انضمام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - ۱۲ گوشی تلفن همراه و سه دستگاه لپ تاپ کشف شد. سردار «وحید مجید» در تشریح این موضوع گفت: «ارجاع پرونده های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - متعدد کلاهبرداری به پلیس فتا در خصوص شکایت مالباختگان با ترفند جدید کلاهبرداری و تجزیه و تحلیل فنی پرونده های مرجوعه مشخص شد تمامی این افراد طی روزهای گذشته با مراجعه با سامانه سجام مورد سرقت اطلاعات کارت بانکی (فیشینگ) و برداشت غیر مجاز از حساب هایشان قرار گرفته اند.»

به گفته سردار مجید با توجه به کثرت پرونده های قضائی و پیچیدگی شیوه و شگرد مجرمانه، موضوع در کارگروه ویژه پلیس فتا مطرح شد و اقدامات فنی و عملیاتی علیه مجرم یا مجرمان با استفاده از تیم کارشناسان فنی و با تجربه پلیس فتا آغاز شد.

رئیس پلیس فتا ناجا اذعان داشته «در این رابطه رد پای یکی از مجرمان در استان زنجان کشف شد و پلیس فتا استان با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - کنار هم قرار دادن سایر شواهد و سر نخ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - های موجود در پرونده مجرمان ضمن همکاری و هماهنگی مناسب با دادستان استان زنجان اقدام عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سایر مجرمان و متهمان پرونده آغاز شد و در این رابطه ۷ مجرم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - آقا و خانم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - در استان های مختلف مورد شناسایی قرار گرفتند و با انجام اقدامات تعقیب و مراقبت تمامی مجرمان به انضمام سر شاخه اصلی این باند شناسایی، دستگیر و باند مذکور - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - متلاشی شد.»

به گفته سردار مجید اعضای این تیم هفت نفره که دانش فنی بالایی در امور کامپیوتری داشتند با ایجاد یک سایت جعلی کاملاً مشابه با سامانه سجام و نیز اقدامات کاملاً حرفه‌ای در بالا نگه داشتن سامانه جعلی مذکور در رنکینگ جست - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - و جو گوگل و استفاده از تکنیک‌های سئو، کاری می‌کردند تا متقاضیان به اشتباه وارد سایت آنها شوند: «این گروه در هنگام مراجعه متقاضیان به سامانه تقلبی و درگاه بانکی جعلی نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب های مالی متقاضیان اقدام می کردند.»

بر اساس گفته‌های وی با جمع بندی پرونده های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - قضائی مرجوعه به پلیس فتا کلاهبرداری از یک هزار و ۴۰۰ نفر از متقاضیان با مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال محرز است. رئیس پلیس فتا ناجا از هموطنان خواست در صورت داشتن شکوائیه قضائی مشابه موارد گفته شده با مراجعه به پلیس فتا محل سکونت پیگیر امور قضائی خود باشند و همواره کلیه کاربران فضای مجازی در هنگام نیاز با مراجعه به سایت های مشابه به جهت امور ثبت نامی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - به منظور جلوگیری از حوادث مشابه ، حتماً آدرس کامل را، خود یا به کمک افراد مطلع - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - و مورد اطمینان در نوار آدرس URL وارد کرده و هرگز برای دسترسی به سایت‌های مختلف از موتور جستجوی گوگل استفاده نکنند و نام و آدرس سایت را در مرورگر خود وارد نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone