🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17953.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از کیس‌ تاماهاک با پنل‌های شیشه‌ای و سیستم نورپردازی رونمایی کرد

در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES ریزر تاماهاک برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که یک کیس همراه با اینتل NUC 9 و RTX 2080 Ti بود، حالا شاهد رونمایی از کیس‌ تاماهاک ...

در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES ریزر تاماهاک برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که یک کیس همراه با اینتل NUC - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - 9 و RTX 2080 Ti بود، حالا شاهد رونمایی از کیس‌ تاماهاک هستیم.

کیس‌ تاماهاک در دو اندازه به عنوان کیس ITX و ATX وارد بازار می‌شود تا کاربران در ساخت کامپیوتر خود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - آزادی عمل داشته باشند. در گذشته این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - کمپانی برای تولید کیس‌های کامپیوتر با شرکت‌های شخص ثالث مانند «NZXT» همکاری داشته، با این حال برای اولین بار این کمپانی بدون کمک برند دیگری کیس تولید کرده است.

سازندگان کیس از استانداردهای RGB در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - محصولات خود استفاده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - می‌کنند و کیس‌ تاماهاک از سیستم نورپردازی «Chroma» ریزر بهره می‌برد که جذابیت بالایی دارد، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - البته این کیس به رابطی مجهز شده که امکان همگام‌سازی آن با RGB سایر کمپانی‌ها را فراهم می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران

کیس‌ تاماهاک در مقایسه با گذشته تغییراتی را تجربه کرده، با این حال همچنان کاربران می‌توانند درون آن قطعات قدرتمندی قرار دهند. در نسخه ITX این محصول شما می‌توانید کارت‌های گرافیک فول سایز را مورد استفاده دهید.

نسخه ATX این کیس فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توان از آن برای سیستم خنک‌کننده مایع استفاده کرد. این محصول در بخش جلویی از رادیاتورهای ۳۶۰ میلی‌متری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - فضای کافی برای قرارگیری دو فن ۱۴۰ میلی‌متری در بخش بالایی است. هر دو کیس جدید ریزر از یک فن در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - بخش پشتی خود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - بهره می‌برند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران

ریزر تلاش زیادی برای سیستم مدیریت کابل‌ها درون این کیس‌ها انجام داده است. این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - سیستم به شما اجازه می‌دهد تعداد بالایی از کابل‌ها را بدون ایجاد محدودیت برای جریان هوا، مخفی کنید. در دو طرف این محصول شاهد قرارگیری پنل‌های شیشه‌ای هستیم، بنابراین می‌توانید به راحتی داخل آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - ببینید.

انتظار می‌رود نسخه‌های مختلف این کیس در پاییز ۲۰۲۰ وارد بازار شوند. قیمت نسخه ITX برابر ۱۸۰ دلار است و نسخه بزرگتر، ATX - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آمل استان مازندران - با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone