🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17944.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

۶ ویژگی جدید اندروید ۱۱ که رقابت با iOS را افزایش می‌دهد

عرضه اندروید ۱۱ آغاز شده و کاربران سیستم عامل گوگل تعداد زیادی قابلیت جدید خواهند داشت که نحوه استفاده گوشی‌هایشان را تغییر می‌دهد. سیستم عامل iOS برخی از آن ها را سال‌هاست که در خود ...

عرضه اندروید ۱۱ آغاز شده و کاربران سیستم عامل گوگل تعداد زیادی قابلیت جدید خواهند داشت که نحوه استفاده گوشی‌هایشان را تغییر می‌دهد. سیستم عامل iOS برخی از آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - ها را سال‌هاست که در خود دارد؛ اما برخی از این ویژگی‌های جدید باعث می‌شود که اندروید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - از iOS - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - پیشی بگیرد.

از اتصال برنامه‌های ثالث و «گوگل اسیستنت» با ویژگی‌های بهتر و مفیدتر، تا ابزارهای جدیدی که برای سهولت مکالمه طراحی شده‌اند. درست زمانی که اپل برای معرفی سری آیفون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - ۱۲ با سیستم عامل iOS 14 آماده می‌شود؛ اندروید ۱۱ تغییرات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - مهمی به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی‌های همراه می‌آورد.

در این مطلب به ۶ مورد از جالب‌ترین و مفیدترین قابلیت‌هایی که اندروید ۱۱ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - به کاربران ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم.

گوگل اسیستنت اکنون با نرم‌افزارهای ثالث کار می‌کند

سال‌هاست که کاربران - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - اندروید با استفاده از «گوگل اسیستنت» می‌توانند ایمیل‌های خود را باز کنند، متن ارسال کنند و بسیاری از دیگر اقدامات را با این دستیار هوشمند انجام دهند؛ اما این ویژگی فقط به برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل محدود می‌شد. از طرف دیگر، دستیار هوشمند اپل یعنی «سیری» مدتی است که قابلیت کنترل برنامه‌های شخص ثالث را دارد.

حالا گوگل با این کار خود را به اپل رسانده و اخیرا از همکاری با ۳۰ برنامه ثالث از جمله «والمارت»، «Etsy»، «اسپاتیفای»، «مینت» و «دیسکورد» خبر داده و گفته که در هفته‌ها و ماه‌های آینده به این نرم‌افزارها افزوده خواهد شد.

تماس‌های تایید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - شده نشان می‌دهد که چه کسی در حال زنگ زدن است

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

علاوه بر فیلتر کردن اسپم‌ها که تماس‌هایی که گوگل آن‌ها را متقلب می شناسد را بی صدا می‌کند، این شرکت قابلیت «تماس‌های تایید شده» (Verified Calls) را معرفی کرده که به برخی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - از کسب‌وکارها مجوز می‌دهد و هنگام تماس، نام شرکت، لوگو، دلیل تماس و نماد تایید آن شرکت را به شما نمایش می‌دهد.

ویژگی مشابهی با نام «پیامک تایید شده» (Verified SMS) نیز برای پیام‌های متنی وجود دارد.

اندروید می‌تواند صداها را به پوش نوتیفیکیشن تبدیل کند

ویژگی جدید «Sound Notifications» اندروید با شنیدن صداهای اطراف، آن‌ها به صورت پوش نوتیفیکیشن روی گوشی نشان می‌دهد.

ویژگی «Sound Notifications» با استفاده از یادگیری ماشین و میکروفون گوشی، ۱۰ نوع صدای مختلف از جمله صدای کودک، آب روان، دود و هشدار آتش‌نشانی، بوق زدن لوازم خانگی و در زدن را گوشی می‌دهد. نسخه ۱۴ سیستم‌عامل اپل از ویژگی مشابهی با نام «Sound Recognition» استفاده می‌کند.

گوگل تی وی به اندروید می‌آید

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

«اندروید تی وی» که به «گوگل تی وی» تغییر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - نام داده و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - به‌روزرسانی شده، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و قدیمی در دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود. بزرگ‌ترین تغییری که «گوگل تی وی» در تجربه فیلم و تلویزیون در اندروید ایجاد کرده، امکان جستجو بین چندین سرویس ارائه دهنده مانند «Hulu»، «نتفلیکس» یا حتی تلویزیون زنده است.

گوگل Duo به ارسال پیغام ویدئویی و اشتراک‌گذاری صفحه مجهز می‌شود

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

افرادی که برای برقرای تماس تصویری از سرویس «گوگل Dou» استفاده می‌کنند اکنون می‌توانند از ویژگی‌های اشتراک‌گذاری صفحه و ارسال پیام‌های تصویری با زیرنویس استفاده کنند. اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - «فیس تایم» اپل از این دو قابلیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - بی‌بهره است.

اپلیکیشن «Action Blocks» تصاویر را به گفتار تبدیل می‌کند

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

اپلیکیشن جدید «Action Blocks» - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - از تصاویر و نمادها برای انتقال عبارات کوتاه استفاده می‌کند. گوگل این ویژگی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - را «صدای مصنوعی برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - افراد مبتلا به فلج مغزی، سندروم داون، اوتیسم، زبان‌پریشی (aphasia) و سایر ناتوانی‌های گفتاری» می‌داند.

نظر شما در مورد این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت‌ها چیست؟ آیا این ویژگی‌های باعث برتری اندروید نسبت به iOS شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone