🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22336.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشو کیوسرا دیورکس اکستریم با بدنه مقاوم در برابر الکل معرفی شد

به گفته برخی دانشمندان تلفن های همراه گاهی اوقات از محیط توالت هم آلوده تر هستند و این مساله در برهه کنونی که جهان با همه گیری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می کند ...

به گفته برخی دانشمندان تلفن های همراه گاهی اوقات از محیط توالت هم آلوده تر هستند و این مساله در برهه کنونی که جهان با همه گیری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می کند بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه روش های مختلفی برای ضد عفونی تلفن های هوشمند وجود دارد که پیشتر در دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - به آنها پرداخته شده اما در ادامه قصد داریم تازه ترین محصول کمپانی کیوسرا را به شما معرفی کنیم که مشخصا برای این روزها ساخته شده است.

این محصول - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - کیوسرا دیورکس اکستریم نام دارد و همانطور که از شرکت های ژاپنی انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - بدنه ای تاشو (البته به سبک گوشی های تاشوی قدیم که در ژاپن بسیار محبوب هستند) دارد.

دیورکس اکستریم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - کیوسرا نسخه اختصاصی از سیستم عامل متن باز اندروید را اجرا می کند و اپ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - هایی نظیر یک مرورگر ابتدایی، مسیریاب، ایمیل و پیام رسان از قبل روی آن نصب شده اند.

اما این گوشی ابتدایی امکاناتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - دارد که در اسمارت فون های این روزها دیده نمی شود و برای مثال دستگاه به یک باتری قابل تعویض مجهز شده که به گفته کیوسرا تا ۱۸ ساعت در وضعیت استندبای دوام می آورد. این گوشی خروجی صدای بسیار بلندی هم دارد؛ اسپیکرهای جلویی آن میتوانند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - صدای بیشتر از ۱۰۰ دسیبل را تولید کنند و میکروفون دوگانه ای که برای مکالمه روی بدنه این موبایل تعبیه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - شده نیز به لطف تکنولوژی حذف نویز بلندترین صدا را حتی در محیط های کاری پر سر و صدا ایجاد می کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان

اما جالب ترین نکته در مورد این گوشی استحکام بدنه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - آن است. کیوسرا دیورکس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - اکستریم تونسته استاندارد نظامی MIL-SPEC 810G را دریافت کند و در برابر گرد و غبار، شوک، ویبره، تغییرات دمایی شدید، باران، فشار پایین، پرتوهای خورشیدی، رطوبت و سرمای منجمد کننده مقاوم است. دارندگان این گوشی میتوانند آن را از ارتفاع ۱.۵ متری روی بتن بیاندازند و مطمئن باشند که مشکلی پیش نمی آید. به لطف برخورداری از استاندارد IP68 نیز می توان این گوشی را به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - مدت نیم ساعت تا عمق دو متری به زیر آب برد.

بهتر از همه اینکه میتوانید این گوشی را بدون هیچ نگرانی بشویید. شرکت ژاپنی کیوسرا اعلام کرده که میتوان با کمک محلول رقیق صابون یا الکل ۷۰ درصد یا الکل ایزوپروپیل آن را ضد عفونی کرد. این گوشی تاشو قرار است با قیمت ۲۴۰ دلار به بازار عرضه شود و طبق اعلام شرکت سازنده بهترین گزینه برای استفاده در محیط - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - های خشن کاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone