🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17945.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا از گوشی‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ با قابلیت اتصال به شبکه 4G رونمایی کرد

نوکیا از دو گوشی ساده (فیچرفون) به نام‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ رونمایی کرد. از قابلیت‌های این دو محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، استاندارد VoLTE و تماس با کیفیت صدای بالا (HD) اشاره کرد. ...

نوکیا از دو گوشی ساده (فیچرفون) به نام‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ رونمایی کرد. از قابلیت‌های این دو محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، استاندارد VoLTE و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - تماس با کیفیت صدای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - بالا (HD) اشاره کرد.

جزئیات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - رزولوشن نمایشگر و چیپست 4G 215 و 4G - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - 225 فاش نشده، اما در گزارش آمده که جنس بدنه هر دو گوشی از پلی‌کربنات است و همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید از لحاظ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - فرم بدنه شباهت زیادی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - به یکدیگر دارند. هر دو گوشی از رادیو FM، فلش LED و شیار کارت حافظه microSD برای ارتقا ظرفیت حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت برخوردارند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران

نوکیا 4G 225 به یک دوربین VGA در پنل پشتی مجهز شده اما 4G 215 فاقد دوربین است. علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - نوکیا در پوسترهای تبلیغاتی این دو محصول - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - از بکارگیری چیپست کم مصرف‌تر در مدل 225 4G خبر داده است و به نظر می‌رسد همین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - دو عامل نیز در اختلاف قیمت تقریباً ۱۰ دلاری بین این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - دو محصول تأثیرگذار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - باشند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران

نوکیا 4G 215 از نمایشگر ۲.۴ اینچی برخوردار بوده و در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت تقریبی ۴۳ دلار از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر بابل استان مازندران - تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) به بازار عرضه خواهد شد و از هم اکنون امکان پیش خرید آن از خرده فروشی‌های چینی مهیاست.

نوکیا 4G 225 نیز از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی با قیمت ۵۲ دلار از تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone