🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17952.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ برای سوییچ میان شبکه 4G و 5G به قابلیت Smart Data Mode مجهز می‌شود

اپل دو روز دیگر از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند، با این حال همچنان اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها فاش می‌شود که جدیدترین آن‌ها به قابلیت «Smart Data Mode» برای سوییچ میان شبکه 4G و ...

اپل دو روز دیگر از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌کند، با این حال همچنان اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها فاش می‌شود که جدیدترین آن‌ها به قابلیت «Smart Data Mode» برای سوییچ میان شبکه 4G و 5G اشاره می‌کند.

آیفون ۱۲ و برادران آن اولین گوشی‌های اپل با پشتیبانی از شبکه 5G خواهند بود، با این حال شاید در برخی مناطق کاربران دسترسی مناسبی به این شبکه ارتباطی نداشته باشند یا برنامه‌ها با شبکه 4G نیز عملکرد مناسبی - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از خود نشان - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهند. در همین راستا سوییچ خودکار میان شبکه 4G و 5G برای دستیابی به بهترین کیفیت ممکن، بااهمیت است و به نظر می‌رسد اپل با یک ویژگی می‌خواهد چنین کاری را انجام دهد.

ظاهرا اپل با قابلیت جدید Smart Data Mode می‌خواهد امکان سوییچ خودکار میان - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شبکه 5G و 4G را برای کاربران فراهم کند. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موج میلی‌متری در بازارهای محدودی عرضه شوند و این محصولات در - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سایر کشورها قادر به پشتیبانی از شبکه 5G زیر ۶ - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گیگاهرتز باشند.

تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

طبق اطلاعات منتشر شده، فرایند سوییچ میان شبکه‌های مختلف بستگی به اپلیکیشن در حال استفاده دارد. اگر یک اپ به پهنای باند بالا نیاز داشته باشد، دستگاه از شبکه 4G به 5G سوییچ می‌کند و معکوس آن نیز انجام می‌شود. برای مثال در هنگام دانلود فایل‌های حجیم یا استریم ویدیوهای با - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رزولوشن - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بالا، شبکه 5G فعال می‌شود.

سوییچ خودکار میان این شبکه‌ها مزایای مختلفی دارد که مهمترین آن‌ها، کمک به کاهش مصرف انرژی و افزایش شارژدهی باتری - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است. وجود چنین ویژگی در گوشی‌های آینده اپل منطقی به نظر - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌رسد چرا که تمام اپ‌ها به پهنای باند بالایی نیاز ندارد.

بر اساس گزارش‌ها، اپل در مراسم «Hi, Speed» از ۴ آیفون جدید رونمایی می‌کند - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که تمام آن‌ها قادر به پشتیبانی از شبکه 5G هستند که البته برخی مدل‌ها - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در بازارهای محدودی از موج میلی‌متری پشتیبانی خواهند کرد. اپل - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این گوشی‌های هوشمند را به نمایشگر OLED و همچنین چیپ قدرتمند A14 Bionic - تعمیرات لباسشویی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مجهز می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone