🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25338.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انگلیسی‌ها زیر ذره‌بین؛ پلیس در تمام لندن دوربین تشخیص چهره نصب می‌کند

طرح پلیس لندن برای استفاده دائمی از دوربین های تشخیص چهره با انتقاد گروه های مدافع حریم خصوصی مواجه شده و آنرا تهدیدی برای آزادی های مدنی خوانده اند. پلیس متروپولیتن لندن با موفق خواندن ...

طرح پلیس لندن برای استفاده دائمی از دوربین های تشخیص چهره با انتقاد گروه های مدافع حریم خصوصی مواجه شده و آنرا تهدیدی برای آزادی های مدنی خوانده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - اند.

پلیس متروپولیتن لندن با موفق خواندن طرح آزمایشی استفاده از دوربین های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - تشخیص چهره در سطح این شهر، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - از آمادگی خود برای پیاده سازی دائمی آنها خبر داده است. این دستگاه ها قرار است در اماکن گردشگری و بازارها نصب شده و به دنبال مظنونانی بگردند که به خاطر ارتکاب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - جرایم خطرناک و جدی تحت تعقیب قرار دارند. هر یک از این دوربین ها پس از شناسایی یکی از مظنونان تحت تعقیب هشداری را در سیستم نمایش می دهد و سپس پلیس با حاضر شدن در مکان مورد نظر اقدام به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - تایید هویت فرد و دستگیری وی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان

استفاده عملیاتی از این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - دستگاه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - ها به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - ۵ تا ۶ ساعت در ساعات پر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - تردد محدود خواهد شد اما پلیس تایید کرده که طرح بکارگیری دائمی آنها در دست اجرا است. Nick Ephgrave، معاون کمیسیونر پلیس متروپولیتن در این باره گفته است:

ما به عنوان پلیس مدرن باید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - از فناوری های مدرن برای حفظ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - امنیت مردم استفاده کنیم. نیروهای ما هر روز باید دنبال لیستی از مظنونان بگردند و سیستم تشخیص چهره کارایی این فرایند را بهبود می بخشد.

استفاده از چنین سیستم هایی در بریتانیا تا کنون به موارد آزمایشی و رویدادهایی عمومی نظیر کنسرت ها و مسابقات فوتبال محدود می شد اما - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - از زمانی که مشخص شد ۸۱ درصد از موارد شناسایی شده نادرست بوده اند، بکارگیری آنها با انتقادهای گسترده همراه بوده اند. یکی دیگر از دلایل انتقادات متعصب بودن سیستم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - رابطه با نژادها و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - جنسیت ها است.

با این وجود پلیس مدعی است که الگوریتم های مورد استفاده آنها که بر داده های بیومتریک NEC متکی است، ۷۰ درصد از مظنونان را شناسایی کرده و موارد اشتباه آن به یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - در هزار مورد محدود می شود.

موسسات دفاع از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - حریم خصوصی از جمله Big Brother Watch این حرکت را تهدیدی برای آزادی های مدنی خوانده و از عزم خود برای به چالش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - کشیدن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - آن خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone