🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25333.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین آیفون 11 امتیاز ۱۰۹ را در DxOMark کسب کرد

قیمت مدل های جدید آیفون هر سال بیشتر می شود و انتظار می رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد. به همین خاطر نیز مدل های ارزان قیمت تر این گوشی معمولا بیشتر با ...

قیمت مدل های جدید آیفون هر سال بیشتر می شود و انتظار می رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد. به همین خاطر نیز مدل های ارزان قیمت تر این گوشی معمولا بیشتر با استقبال کاربران روبرو می شوند اما همزمان این نگرانی هم در ذهن خریداران شکل می گیرد که با خرید مدل ارزان تر چه امکاناتی را از دست می دهند. خوشبختانه وبسایت DxOMark در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - تازه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماجراجویی خود عملکرد دوربین آیفون 11 را مورد بررسی قرار داده و طبق نتایج به دست آمده خریداران این گوشی چیزی را در قیاس با مدل گرانقیمت 11 پرو مکس از دست نمی دهند.

البته روشن است که تفاوت هایی به لحاظ تکنیکی و عملکردی میان دوربین آیفون 11 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - و مدل های 11 پرو و 11 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرو مکس وجود دارد چراکه دو مدل گرانقیمت آن به جای دو دوربین به سه دوربین اصلی مجهز شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اند. آیفون 11 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - همانطور که احتمالا می دانید یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد دارد که در کنار لنز الترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دیگری قرار گرفته است. علیرغم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این مساله اما، آیفون 11 چه در فضاهای باز و چه در محیط های بسته بهترین عملکرد را از نظر دقت اکسپوژر و رنگ به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمایش می گذارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان

فقدان لنز سوم تله فوتو در ساختار آیفون 11 کاستی هایی را از نظر زوم و افکت های بوکه برای این گوشی به دنبال داشته. اما گفته می شود که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گوشی با در اختیار داشتن یکی از وسیع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترین میدان های دید در تست های DxOMark توانسته این کاستی را تا حدود زیادی جبران نماید. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - نکته دیگر در مورد دوربین این گوشی آنکه کاهش نویز در عکس های آن قربانی مزیتی دیگر (یعنی جزئیات بیشتر) شده که البته اگر از فاصله خیلی نزدیک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - به تصاویر نگاه نکنید متوجه نویز آنها نمی شوید.

نکته جالب اینکه آیفون 11 در ضبط ویدیو عملکردی به خوبی آیفون 11 پرو مکس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - (امتیاز ۱۱۷ در DxOMark)  را به نمایش گذاشت. پشتیبانی از فیلمبرداری 4K بدون لرزش هم باعث شد که امتیاز کلی این گوشی در تست ضبط ویدیو افزایش پیدا کند هرچند که مشکلات مربوط به اکسپوژر و توازن رنگ سفید در ویدیوهای آن دیده می شد.

میانگین نمره آیفون 11 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - برابر با ۱۰۹ اعلام شد و به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - همین خاطر نتوانست در زمره ۱۰ گوشی برتر جای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - بگیرد هرچند که بهتر از آیفون Xs Max ظاهر شد که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - محصول سال گذشته اپل است. روی هم رفته میتوان آیفون 11 را گزینه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ای ایده برای علاقمند به آیفون دانست که بودجه لازم برای خرید گوشی های گرانقیمت صدر این لیست را ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone