🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25321.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به رقیب اندرویدی گوگل برای ایردراپ اپل [تماشا کنید]

ایردراپ (AirDrop) روش محبوب کاربران آیفون برای انتقال سریع فایل است و حالا ویدیویی از قابلیت Nearby Sharing منتشر شده که رقیب اندرویدی ایردراپ به شمار می رود. در این ویدیو کاربر با استفاده از این ...

ایردراپ (AirDrop) روش محبوب کاربران آیفون برای انتقال سریع فایل است و حالا ویدیویی از قابلیت Nearby Sharing منتشر شده که رقیب اندرویدی ایردراپ به شمار می رود.

در این ویدیو کاربر با استفاده از این قابلیت که هنوز رونمایی نشده، تعدادی عکس و ویدیو را به سرعت بین دوگوشی پیکسل 2xl و 4xl به جابه جا می کند. ظاهرا Nearby Sharing به گوشی های گوگل محدود نیست و تست آن روی وان پلاس هم موفق بوده است.

علی رغم کارایی ایردراپ گوگل تا کنون در ارائه ویژگی مشابه آن ناکام بوده است. قابلیت مبتنی بر NFC این شرکت با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - استقبال مواجه نشد و از اندروید ۱۰ حذف شده است. از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - طرف دیگر هرچند اپ Files این شرکت کارایی مشابهی دارد اما مثل ایردراپ در سطح سیستم پیاده سازی نشده است.

پیش از این گزارش های بسیاری در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - مورد پروژه این شرکت برای ارائه رقیب اندرویدی ایردراپ به گوش می رسید اما این نخستین بار است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - ویدیویی از تست آن منتشر می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - شود. در ویدیوی مذکور Nearby Sharing در منوی تنظیمات سریع اندروید قرار گرفته اما به نظر می رسد که هنوز نهایی نشده چرا که یکبار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - هم در ارسال فایل ناکام می ماند.

با این وجود پس از شروع ارسال فایل به لطف اتصال مبتنی بر Wi-Fi به سرعت ویدیوها و تصاویر منتقل می شوند. آنطور که xda می گوید، Nearby Sharing به گونه ای طراحی شده که بیشترین سرعت را در فاصله ۳۰ سانتی به ارمغان می آورد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - اما کاربردر صورت عدم تمایل برای دریافت فایل از سوی افراد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - ناشناس می تواند دستگاه خود را از دید گوشی های دیگر پنهان کند.

گوگل تنها شرکتی نیست که در پی توسعه رقیب اندرویدی ایردراپ است و سامسونگ هم استاندارد اشتراک فایل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - سریع خود به نام Quick Share را دارد و شیائومی، اوپو و ویوو هم در حال کار روی پروتکل خودشان هستند. مزیت توسعه این سیستم توسط گوگل این است که فارغ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - از برند موبایل ارسال سریع فایل بین همه گوشی های اندرویدی را فراهم می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone