🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25334.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

توافق ۱۵ میلیارد دلاری برادکام و اپل برای تامین قطعات وایرلس آیفون

روز گذشته شرکت برادکام از طریق کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را با اپل منعقد کرده تا قطعات وایرلس مورد نیاز این شرکت را در ...

روز گذشته شرکت برادکام از طریق کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را با اپل منعقد کرده تا قطعات وایرلس مورد نیاز این شرکت را در اختیارش قرار دهد.

براساس این اسناد اپل و برادکام دو توافق جداگانه را با یکدیگر امضا کرده اند و قطعات قرار است در محصولات آتی اپل که طی سه سال و نیم آینده تولید می شوند به کار گرفته شوند.

در این خبر مشخص نشده که برادکام باید چه قطعاتی را در اختیار تولیدکننده آیفون قرار دهد. طبق تحلیل هایی که روی قطعات داخلی آیفون 11 انجام گرفته برادکام چندین چیپ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - مورد استفاده در آیفون را برای اپل تامین می کند که از آن جمله میتوان به چیپ وای فای و بلوتوث اشاره کرد. همچنین چیپ RF مورد استفاده در این گوشی که امکان اتصال آن به شبکه های وایرلس را ممکن می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - کند نیز از محصولات برادکام است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان

تحلیلگران ابراز امیدواری کرده اند که اپل طی سال های آتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - چند آیفون 5G را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - معرفی خواهد کرد و به همین واسطه فرصت لازم در اختیار سازندگان قطعات وایرلس قرار می گیرد تا کسب و کار خود را وسعت داده و قطعات سازگار با 5G خود را بفروش برسانند.

با این همه آنطور که پاتریک مورهد تحلیلگر موسسه Moor Insights گفته این احتمال هم وجود دارد که توافق صورت گرفته میان برادکام و اپل صرفا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - در مورد قطعات 4G باشد.

طبق گزارشی که وال استریت ژورنال در دسامبر گذشته منتشر کرد هم اکنون برادکام تلاش دارد یکی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - واحدهای تولید چیپ خود را که روی ساخت تراشه های RF فعالیت می کند و قطعات مورد نیاز اپل را تامین میکند به فروش برساند.

در ماه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - دسامبر برادکام اعلام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - کرد که کسب و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - کار اپل ۲۰ درصد از کل درآمد خالص آن را در سال ۲۰۱۹ تشکیل داده و این رقم در سال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - ۲۰۱۹ برابر با ۲۵ درصد بوده است. اپل نیز اعلام کرده برادکام یکی از تامین کنندگان کلیدی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - آن در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - آمریکاست. در سال ۲۰۱۸ میلادی تحلیلگران JP Morgan برآورد کردند که هر کدام از آیفون های تولیدی اپل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردستان استان کردستان - مقدار ۱۰ دلار از قطعات تولیدی برادکام را در دل خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیلای نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا یه سوال داشتم شما طرفای فلسطین کردستان تعمیر لباسشویی گرنیه WS168LNST هم دارید
پاسخ: بله در فلسطین شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone