🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25349.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ «حسابفا» حدود 2 میلیارد تومان از مدیریت ثروت ستارگان جذب سرمایه کرد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» از سرمایه‌گذاری تقریبا ۲ میلیارد تومانی در یک کسب‌وکار فین‌تکی به نام «حسابفا» خبر داد. با احتساب این سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت ستارگان تاکنون روی ده تیم فین‌تکی کشور سرمایه‌گذاری‌ ...

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» از سرمایه‌گذاری تقریبا ۲ میلیارد تومانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - در یک کسب‌وکار فین‌تکی به نام «حسابفا» خبر داد. با احتساب این سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت ستارگان تاکنون روی ده تیم فین‌تکی کشور سرمایه‌گذاری‌ انجام داده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - است.

بر اساس گزارشی که مدیریت ثروت ستارگان منتشر ساخته، حسابفا که پس از آسان‌بورس، قسطا، رده، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - وامچی، شناسه و کارن کراد به جمع پورتفوی مدیریت ثروت ستارگان اضافه شده، دهمین استارتاپ فینتکی است که در سال ۹۸ موفق به جذب سرمایه از مدیریت ثروت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - ستارگان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - شده است و پانزدهمین عضو پورتفوی ستارگان محسوب می شود.

حسابفا، نرم‌افزار حسابداری آنلاین، ابری و تحت وب است که توانسته بستری نو و ساده جهت مدیریت مالی و حسابداری کسب و کارهای کوچک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - و متوسط را فراهم آورد. این نرم‌افزار حسابداری آنلاین ویژگی‌های B2B قابل توجهی دارد و به منظور بهبود افزایش سرعت پاسخگویی کسب و کارها و فراهم ساختن بستری ایمن و قدرتمند، از هر مکان، در هر زمان و با هر وسیله‌ای قابل دسترسی است. گفتنیست حسابفا مشتریان جهانی هم دارد و در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - برخی شرکت‌های اماراتی، چینی و عمانی نیز با حسابفا کار می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر  داراب استان فارس

با نگاهی گذرا به اخبار منتشر شده از سرمایه‌گذاری‌های مدیریت ثروت ستارگان در سال ۹۸، این شرکت در زمینه سرمایه‌گذاری جسورانه روی اکوسیستم فین‌تک ایران تمرکز کرده است. در واقع باید گفت شرکت مدیریت ثروت ستارگان با سرعت قابل قبولی شرکت‌ها و استارتاپ‌های نوآور فعال در حوزه فینتک را بر اساس مدل «استارزآپ» خود ارزیابی نموده و در صورت تأیید نهایی، سرمایه گذاری می نماید.

مدیریت ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - که تمرکز خود را روی حوزه فین‌تک گذاشته است. این شرکت در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال به اقداماتی نظیر نهادسازی، شبکه‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها پرداخت و ضمن رصد و تحلیل فضای اکوسیستم استارتاپی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - فین‌تک، نتایج بررسی‌ها را در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - قالب سه کتاب مجزا منتشر ساخت. شایان ذکر است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر داراب استان فارس - در سبد سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت ستارگان نام‌های آشنایی از اکوسیستم فین‌تکی ایران نظیر پی‌پینگ، فون‌پی  و نیک‌استارتر به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone