🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25353.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

وقتی مردم برای کسب اطلاع از ویروس کرونا دست به دامن بازی Plague می‌شوند

با شایع شدن ویروس‌های مرگ‌بار، مردم به دنبال یادگیری بیشتر در رابطه با آن ویروس‌ها می‌روند. ویروس کرونا نیز از این قاعده مستثنی نیست و پس از این که در طول هفته گذشته به کشور‌های ...

با شایع شدن ویروس‌های مرگ‌بار، مردم به دنبال یادگیری بیشتر در رابطه با آن ویروس‌ها می‌روند. ویروس کرونا نیز از این قاعده مستثنی نیست و پس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - از این که در طول هفته گذشته به کشور‌های خارج از چین هم سرایت کرده، طبیعی است که جوامع به دنبال شناخت بهتر این ویروس و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - در حالت کلی، ویروس کرونا بروند. یکی از این راه‌ها، بازی پلیگ است که نحوه پخش شدن ویروس‌های مختلف را شبیه سازی می‌کند.

بازی پلیگ (Plague) که در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم‌های iOS، اندروید، استیم و کنسول‌ها عرضه شد، توسط گروه سازنده Ndemic Creations توسعه داده شده است. در این بازی شما کنترل یک عامل بیماری‌زا را در اختیار دارید و باید با آلوده کردن تدریجی تمام ساکنین کره زمین، آن‌ها را از بین ببرید. البته در این راه انسان‌ها راه‌حل‌هایی برای مقابله یا ویروس یا عامل بیماری‌زای شما ارائه می‌کنند و شما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - باید با تغییر ژنتیک ویروس خود، آن را نسبت به درمان‌های احتمالی مقاوم کنید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان

نحوه پخش ویروس‌ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - در این بازی، اپیدمی است. یعنی شما یک شخص را انتخاب می‌کنید و با آلوده کردن وی، سعی در سرایت ویروس خود به دیگران دارید. سازندگان این بازی می‌گویند:

هر زمان که ویروسی فراگیر در دنیا پخش می‌شود، بازی ما نیز بسیار بسیار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - بیشتر از حالت نرمال دانلود شده زیرا افراد زیادی هستند که می‌خواهند با سازوکار یک ویروس آشنا شوند.

جالب است بدانید روز چهارشنبه این بازی در صدر لیست بیشترین بازی دانلود شده در چین قرار گرفت که این نشان می‌دهد مردم به دنبال راهی برای کاهش نگرانی خود در رابطه با ویروس کرونا هستند. روز جمعه نیز Ndemic اعلام کرد که سرورهای آن‌ها توان پاسخگویی به این حجم از درخواست را ندارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان

اما خود ویروس کرونا اولین بار در شهر ووهان چین تشخیص داده شد و تاکنون بیش از ۱۳۰۰ نفر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - را آلوده کرده و ۴۰ کشته برجای گذاشته است. ویروس کرونا به چین بسنده نکرد و گزارش‌هایی وجود دارد که تایید می‌کند این ویروس به آمریکا، اروپا و استرالیا نیز رخنه کرده است.

با این حال Ndemic می‌گوید:

پلیگ تنها یک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - بازی بوده و نمی تواند مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات در رابطه با ویروس‌ها و به خصوص ویروس کرونا باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌‌کنیم برای کسب اطلاعات در رابطه با این ویروس خطرناک، به مراکز بهداشتی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone